مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم خبر داد؛

برگزاری تور بازدید از کارخانجات شهرک های صنعتی قم

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم از برگزاری تور بازدید مدیران مالی و کارپردازان شهرداری از کارخانجات شهرک های صنعتی قم خبر داد.

برگزاری تور بازدید از کارخانجات شهرک های صنعتی قمبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛رفیعی،مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم از برگزاری تور بازدید مدیران مالی و کارپردازان شهرداری از کارخانجات شهرک های صنعتی قم در راستای حمایت از تولید کالای ایرانی خبر داد.

وی با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی، افزود: امروز حمایت از تولید ایرانی برای تمام مسئولان یک اقدام ضروری است و شهروندان هم باید همراهی لازم را داشته باشند.

 مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در تشریح برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی در حمایت از کالای ایرانی به اجرای تور بازدید مدیران مالی وکارپردازان شهرداری از کارخانجات شهرک های صنعتی قم، انعقاد تفاهم نامه همکاری و اکران بنرهای فرهنگ سازی خرید کالای ایرانی و برپایی نمایشگاه اشاره نمود.

رفیعی تاکید کرد: مشکل تولید بدون مشارکت و همراهی مردم برطرف نخواهد شد و از همین رو هم مردم باید همراه و همگام با مسئولان و تولیدکنندگان باشند.

انتهای پیام/ش

بازدید از کارخانجات شهرک های صنعتی قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.