مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام مطرح کرد؛

رونمایی از ۱۷ عنوان کتاب دفاع مقدس در ایلام

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام گفت:به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، ۱۷ عنوان کتاب دفاع مقدس در ایلام رونمایی شد.

رونمایی از ۱۷ عنوان کتاب دفاع مقدس در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;محمدرضا شرفبیانی بیان کرد:به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، ۱۷ عنوان کتاب دفاع مقدس با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی استان ایلام، مدیران دولتی استان، پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا رونمایی شد.

وی اظهارکرد: آزادسازی خرمشهر ثمره وحدت ارتش و سپاه بود و عملیات «بیت‌المقدس» نیز به‌عنوان یکی از بزرگترین عملیات‌های مشترک نیرو‌های مسلح در تاریخ دفاع مقدس جاودان شد.

شرفبیانی در ادامه با اشاره به کلامی از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، افزود: شجاعت و امداد‌های غیبی باعث شد تا دشمن با شکست بزرگی مواجه شود و در عملیات غرورآفرین «بیت‌المقدس» خرمشهر آزاد شد.

وی ادامه داد: امروز ما باید قدردان عزیزانی باشیم که با رشادت و از خودگذشتگی خود برای ما پیروزی به‌دست آوردند و امروزه شاهد پیروزی‌های بزرگ‌تر هستیم که نتیجه آن را می‌بینیم و می‌بایست قدردان آن عزیزان باشیم.

انتهای پیام/ د

رونمایی از 17 کتاب در ایلام

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.