امام جمعه موقت سمنان :

آمریکا هرگز قابل‌اعتماد نبوده و نیست

حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد با بیان اینکه آمریکا هرگز قابل‌اعتماد نبوده و نیست گفت : این مسئله بارها از سوی مقام معظم رهبری تأکید شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان با بیان برخی رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار باکارگزاران نظام گفت :  دشمنی دیرینه امریکا و هم پیمانانش با نظام جمهوری اسلامی ایران ، پشت پرده دشمن نیست و تلاش دشمن با اینکه دردسرساز بوده اما همواره بی نتیجه مانده و شکست خورده است .

 مهدوی نژاد تصریح کرد : آمریکا هرگز قابل‌اعتماد نبوده و نیست و این مسئله بارها از سوی مقام معظم رهبری تأکید شده است.

وی با بیان اینکه آمریکا همواره سودای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران را در سر می‌پروراند افزود : در طول 40 سال گذشته توطئه‌ها و دسیسه‌چینی‌های متعددی از سوی آمریکا علیه ایران اسلامی انجام‌شده است که باوجود مردم هوشیار و با بصیرت ایران تمامی آن‌ها خنثی‌شده است.

امام جمعه موقت سمنان به بیانات اخیر رهبری در خصوص برجام هم اشاره کرد و گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی گسترش تلاش های دولت با تکیه بر امکانات و قابلیت های داخلی برای تحقق مطلوب اهداف اقتصادی کشور است . 

وی ابراز داشت: مهم‌ترین دغدغه ما در کشور مشکلات اقتصادی است و امروز مردم باوجود گرانی و تورم تحت‌فشار هستند و مسئولان باید تدابیر ویژه‌ای برای رفع آن بیاندیشند.

امام‌جمعه موقت سمنان یادآور شد: اقتصاد مقاومتی بهترین راهبرد برای مقابله با این مشکلات است و باید در این راستا نسبت به تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی نیز اهتمام ویژه‌ای بورزیم و این امر را در سراسر کشور به‌ویژه جوامع مختلف مردمی فرهنگ‌سازی کنیم.

تلاش برای حفظ سلامت معنوی و اجتماعی جامعه و نعمات الهی از جمله نعمت ولایت در جامعه و تبریک سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و تسلیت وفات حضرت خدیجه (س) موضوعات دیگری بود که امام جمعه موقت سمنان به آن اشاره کرد .

انتهای پیام / گ

دشمنی آمریکا با ایران ، آشکار و شکست خورده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار