احداث خط انتقال آبرسانی در ۳ شهر مازندران

بیش از ۲۰ هزار متر خط انتقال آبرسانی در شهر‌های هچیرود، کلاردشت و مرزن آباد احداث می‌ شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ذاکری مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: به منظور کاهش هدر رفت آب و افزایش توان تامین آب شرب مشترکین، در مجموع ۲۰ هزار و ۶۰۰ متر خط انتقال آبرسانی در شهر‌های هچیرود، کلاردشت و مرزن آباد احداث می‌ شود.

وی افزود: تاکنون ۱۱هزار و ۵۰۰ متر از خطوط انتقال آب در این شهر‌ها اجرایی شد.

ذاکری با بیان اینکه در هچیرود به منظور افزایش توان تامین و جایگزینی چاه‌ های قدیمی، یک حلقه چاه حفر و تجهیز می‌ شود، گفت:  مرحله یک پکیج ارتقای کیفی آب با هدف افزایش کیفیت آب استحصالی از چاه عباسکلا و رفع مشکل کمبود آب مشترکان این منطقه و امام رود به بهره برداری رسید.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران بااشاره به احداث مخزن ۱۵۰۰ متر مکعبی لاهو با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ۶۰۰۰ متر شبکه توزیع با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در کلاردشت، افزود: در مرزن آباد نیز ساخت مخزن ۱۰۰۰ متر مکعبی با هدف ذخیره مطمئن برای تامین آب در مواقع پیک مصرف و اجرای زون بندی در مرحله تهیه اسناد مناقصه قرار دارد.

ذاکری، با بیان اینکه در شهر چالوس نیز حفر و تجهیز یک حلقه چاه با آبدهی ۲۰ لیتر در ثانیه و ۴۰۰۰ متر اصلاح شبکه در دستور کار قرار دارد، گفت: مجوز لازم جهت حفر چاه کسب و پیمانکار حفار در محل استقرار یافته و قسمتی از گمانه اجرا شد و تا کنون ۲۲۰۰ متر شبکه آبرسانی نیز اصلاح شده است.

وی، بهسازی دهانه آبگیر و حصارکشی و محوطه سازی چشمه اسپی او و اجرای ۵۰۰ متر شبکه توزیع در نوشهر، حفر و تجهیز یک حلقه چاه با آبدهی ۲۵ لیتر در ثانیه و احداث ۱۵۰۰ متر خط انتقال در کجور، یک باب ایستگاه پمپاژ و ۱۸۰۰ متر خط انتقال در پول را از جمله اقدمات انجام شده در سال گذشته عنوان کرد.

انتهای پیام/ م

اضافه شدن ۲۰ هزار متر خط انتقال آبرسانی در سه شهر مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار