همزمان با عید فطر ؛

برگزاری مراسم جشن ازدواج زوج‌های نابینا در مشهد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مراسم جشن ازدواج زوج‌های نابینا در روز عید سعید فطر و به شکلی شایسته در مشهد برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم جشن ازدواج زوج‌های نابینا همزمان با عید فطر در مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی ربیعی گفت: یکی از مهمترین وظایف ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حمایت ویژه از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست بوده و تمامی مجموعه‌های زیرمجموعه خود به‌خصوص بهزیستی را مکلف کرده‌ایم که حمایت لازم را از این گروه‌های خاص جامعه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از گروهی که به معنای حقیقی نیازمند هستند حمایت کرده و آن‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهیم، افزود: این گروه از کودکان را به چرخه تحصیل باز می‌گردانیم و با خانواده‌های آنان نیز به عنوان مددکار برخورد شده و در حد توان حمایت لازم را از آن کودک و خانواده‌اش خواهیم داشت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه یکی از گروه‌های خاصی که همیشه مورد حمایت قرار می‌گیرند نابینایان هستند، گفت : در روز‌های اخیر شاهد کنسل شدن مراسم جشن ازدواج زوج‌های نابینا در هتل سحاب طرقبه بودیم که من تازه در جریان این موضوع قرار گرفتم و از علت و جزئیات این کنسلی خبر ندارم، اما این موضوع را در وزارتخانه و با مسئولان بهزیستی مطرح خواهم کرد و در تلاش هستیم که مراسم جشن ازدواج این زوج‌های نابینا را در روز عید سعید فطر و به شکلی شایسته در مشهد برگزار کنیم.

ربیعی گفت: بی‌شک این موضوع توسط اداره کل بهزیستی خراسان رضوی پیگیری می‌شود تا پس از ماه مبارک رمضان و همزمان با عید سعید فطر با برگزاری یک جشن شایسته و باشکوه این زوج‌های نابینا و خوشبخت را به خانه بخت بفرستیم.

انتهای پیام// ف. ح
 
 
 
 
 

ازدواج زوج‌های نابینا در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.