لازمه نو سازی و تجدید سا ختار صنایع، تکنولوژی روز دنیاست

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی نیاز صنعت به تکنولوژی روز دنیا را در قالب نو سازی و تجدید سا ختار صنایع دانست.

لازمه نو سازی و تجدید سا ختار صنایع، تکنولوژی روز دنیاستبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدیزاده مقدم گفت: نیاز صنعت به تکنولوژی و فناوری روز و در مقابل، نیاز دانشگاه به ارائه یافته های خود در بخش صنعت، زمینه بروز ارتباطات بیشتر دوسویه را فراهم کرده است .

وی افزود: این شرکت میتواند با ارتباط حوزه صنعت در زمینه های ارتقاء سطح دانش مدیران و تقویت و تربیت نیروهای متخصص برای کیفی کردن تولیدات داخلی و همچنین فرهنگ سازی استفاده از تولیدات داخلی سهم بسزایی در تولید کالاهای با کیفیت و ترویج مصرف بومی داشته باشد.

وی بیان کرد: ارتباط دوسویه دانشگاه و صنعت موجب عرضه اندیشه ها و ایده های جدید به صنایع شده و علاوه بر شکوفایی استعدادها موجب ارتقاء سطح علمی و عملی در سطح استان و بهبود کیفیت تولید را بهمراه خواهد داشت .

وی افزود: شرکت شهرکهای صنعتی در حوزه ارتباط با دانشگاه در شاخه های مختلف شامل حمایت از پایان نامه دانشجویی و یا در راستای اجرای طرح کمک به نوسازی و تجدید ساختار صنایع در شهرکها و نواحی صنعتی، ارتباط خوب و مؤثری برقرار کرده است .

مهدی زاده گفت: این مجموعه تاکنون در راستای حمایت وپیشرفت واحد های صنعتی در زمینه مشاوره خدمات فنی و مهندسی، حضور اساتید دانشگاه و خبرگان صنعت درمرکز خدمات فناوری، همکاری با مراکز رشد و حمایت از پایان نامه های دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا فعالیت کرده است.

انتهای پیام// ف.ح
 

ارتباط دوسویه دانشگاه و صنعت موجب عرضه اندیشه ها و ایده های جدید به صنایع شد

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.