معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: داروخانه‌های کرمان و رفسنجان جایگاه تراز اول کشور را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجید اشرف گنجویی معاون بهداشت درمان و توانبخشی هلال احمر کرمان گفت:داروخانه‌های کرمان و رفسنجان جزء داروخانه‌های تراز اول کشور هستند.

وی افزود: در سال جدید با نظارت مسئول فنی داروخانه‌های هلال در فرآیند خرید و فروش دارو، می‌توان خدمات بهتری به مراجعه کنندگان ارائه کرد.

اشرف گنجویی با اشاره به بدهی‌های سنگین بیمه‌ها و کمبود برخی دارو‌ها بیان کرد: امسال به صورت جدی پیگیر اخذ مطالبات هلال احمر از بیمه ها، مراکز طرف قرارداد از جمله بیمارستان‌ها و دانشگاه علوم پزشکی خواهیم شد.

مدیرعامل جمیعت هلال احمر استان کرمان نیز با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات شاخص معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی بیان کرد: ارائه خدمات درمانی، دارویی و توانبخشی در جهت رفاه مردم با برنامه ریزی و همکاری پرسنل این معاونت محقق شده است.

رضا فلاح با اشاره به اطلاع و آگاهی مسئولین از فعالیت‌های این معاونت گفت: مسئولین و مدیران اجرایی استان و شهرستان‌ها نیز در جهت پیشرفت و گسترش اهداف جمعیت هلال احمر؛ این نهاد عام المنفعه و بشردوست را جهت ارائه خدمات بهتر به مردم همراهی خواهند کرد.
انتهای پیام/ی

پیگیری مطالبات داروخانه هلال احمر از بیمه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار