رژیم صهیونیستی به دنبال گسترش «خطوط قرمز» خود در سوریه!

روزنامه الشرق الاوسط به نقل از منابع دیپلماتیک غربی فاش کرد، اسرائیل به روسیه اطلاع داده که قصد دارد آنچه این رژیم «خطوط قرمز» خود در سوریه خوانده است را گسترش دهد.

رژیم صهیونیستی به دنبال گسترش «خطوط قرمز» خود در سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه العالم، روزنامه الشرق الاوسط به نقل از منابع دیپلماتیک غربی فاش کرد، اسرائیل به روسیه اطلاع داده که قصد دارد آنچه این رژیم «خطوط قرمز» خود در سوریه خوانده است را گسترش دهد.

این منابع دیپلماتیک اظهار داشتند، تل‌آویو در ادعایی به مسکو اعلام کرده است «تصمیم به گسترش خطوط قرمز شامل ممانعت از تلاش هم‌پیمانان سوریه در تثبیت حضور نظامی خود در سراسر خاک سوریه و نه فقط در جنوب این کشور می‌شود».

رژیم صهیونیستی بار‌ها تاکید کرده است که مهمترین اهدافش در سوریه ممانعت از «انتقال سلاح از سوی ایران برای حزب‌الله لبنان و نیز ممانعت از ایجاد پایگاه‌های نظامی در سوریه» است و به همین بهانه واهی نیز بار‌ها خاک سوریه را هدف تجاوز قرار داده است.

این در حالی است که دمشق بار‌ها اعلام کرده است نیرو‌های ایران یا حزب‌الله لبنان به درخواست دولت قانونی سوریه در خاک این کشور هستند و موضوع حضور یا خروج این نیرو‌ها را دمشق تعیین می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار