برگزاری کارگاه های قرآنی آستان قدس رضوی درنمایشگاه قرآن و عترت مشهد

رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی گفت: این اداره با حضور در سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد در محیطی قرآنی و جذاب اقدام به برگزاری ٧ کارگاه و پایگاه قرآنی کرده است.

برگزاری کارگاه های قرآنی آستان قدس رضوی درنمایشگاه قرآن و عترت مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حجت الاسلام مهدی شجاع  با اشاره به برگزاری کارگاه  های گفت و گوی قرآنی در این نمایشگاه افزود: در این کارگاه نشست‌های صمیمانه قرآنی با حضور اساتید مجرب حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ایجاد فضای پرسش و پاسخ، مشاوره‌های آموزشی، پاسخگویی به مباحث قرآنی مورد نیاز خانواده، راهنمایی برای آشنایی با روش‌های مطالعه و پژوهش در کتب قرآنی و اهدای بسته‌های آموزشی را از دیگر خدمات و فعالیت‌های کارگاه گفتگوی قرآنی در نمایشگاه دانست.

رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی گفت: آشنایی و تدبر معارف قرآن کریم، سیره و سخنان اهل بیت(ع)، تدبر برخی از سوره‌های جزء ٣٠ قرآن کریم، آشنایی با نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه و آموزش مفاهیم قرآنی و حدیثی در قالب مسابقه در این کارگاه به مخاطبان ارائه می‌شود.

حجت الاسلام شجاع  با بیان اینکه درسیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت کارگاه‌های مهدالرضا(ع) و خلاقیت و سرگرمی‌های قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان دایر شده است، افزود: کودکان ٥ تا ٨ سال می‌توانند با شرکت در کارگاه‌های مهدالرضا(ع) از کلاس‌های مفاهیم قرآنی، حفظ سوره‌های کوتاه، نقاشی، کاردستی، سرود، نمایش عروسکی، انیمیشن بهره‌مند شوند.

وی افزود: همچنین در کارگاه خلاقیت و سرگرمی‌های قرآنی، نوجوانان با مفاهیم قرآنی در قالب سرگرمی‌های مدرن و بازی های خلاق آشنا خواهند شد.

رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی ادامه داد: چهل حدیث خانواده، مشاوره قرائت قرآن و تصحیح قرائت نماز همچنین مشاوره حفظ قرآن کریم را از دیگر کارگاه‌های اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی در سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد است.

 حجت الاسلام مهدی شجاع  ادامه داد: آشنایی با مفاهیم حدیثی، دریافت مشاوره‌های جامع حفظ قرآن کریم، تصحیح قرائت نماز توسط اساتید و قاریان برتر کشوری، ایجاد نشاط قرآنی و علمی در بین مخاطبان از فعالیت‌هایی است که در این کارگاه‌ها به مخاطبان ارائه می‌شود.

 سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد مقدس یکم تا ١٠ خرداد ماه در مجتمع شمس، میدان شهدا دایر است.

انتهای پیام// ف.غ

 

7 کارگاه قرآنی گفت و گومحورآستان قدس در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.