ثبت‌نام طرح حفظ مجازی کلام وحی در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد

کارشناس امور قرآنی بانوان اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: ثبت نام طرح حفظ مجازی قرآن کریم همزمان با برپایی سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد انجام می‌شود.

ثبت‌نام طرح حفظ مجازی کلام وحی در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ زبیده بیگلری افزود: برای ترویج فرهنگ قرآنی غرفه ای جهت ثبت نام طرح حفظ مجازی قرآن کریم در محل سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد از سوی این اداره کل در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: بسیاری از افراد علاقه‌مند به حفظ قرآن هستند که به دلایل مختلف امکان حضور در کلاس را ندارند لذا به این حوزه ورود نمی‌کنند از طرفی شناخت چندانی از مراکز حفظ غیر حضوری هم ندارند.

کارشناس امور قرآنی بانوان اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ادامه داد: این فرصت فراهم شده که ضمن معرفی مرکز حفظ مجازی قرآن، ثبت نام حضوری انجام شود که خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه شده است.

بیگلری گفت: در مرکز حفظ مجازی شرایط پذیرش افراد از سه سال به بالا فراهم است و علاقه‌مندان پس از ثبت نام با یک آزمون شفاهی که توسط اساتید مرکز گرفته خواهد شد آموزش داده می‌شوند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۹۰۰ نفر در استان خراسان رضوی از طریق مرکز مجازی حفظ حضرت زینب(س) مشهد مشغول حفظ قرآن هستند.

کارشناس امور قرآنی بانوان اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: از تعداد کل قرآن آموزان ۴۵۰ نفر از مشهد هستند و تعداد ۲۴ استاد حافظ در مرکز حفظ مجازی حضرت زینب(س) مشغول آموزش حفظ قرآن به صورت غیرحضوری هستند.

بیگلری ادامه داد: همه ساله به منظور ارتقاء سطح کیفی در شیوه تدریس و همچنین محفوظات اساتید طرح حفظ قرآن نیز از سوی اداره کل اوقاف دوره های آموزشی با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود.

انتهای پیام// ف.غ

۹۰۰ نفر در مرکز حفظ مجازی قرآن کریم مشغول حفظ هستند

 

برچسب ها: قرآن ، سازمان اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منیژه ام
۰۸:۱۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
ادرس شهرستان فارسان استان چهار محال وبختیاری من علاقه ی زیادی به حفظ قران دارم در استان ما کلاس هایی به طور مستمر برا کلاس حفظ قرا وجود ندارد چون استان ما از مشهد دور است حضوری نمی تونم شرکت کنم خواهش می کنم مرا کمک کنیددر کلاسهای مجازی شرکت کنم شماره ی تلفن همراه 09138889667
Iran (Islamic Republic of)
منیژه امینی
۰۸:۰۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
سلام من علاقه ی زیادی به حفظ قران دارم در یکی از شهرستانهای استان چهار محال بختیاری زندگی می کنم که کلاس های برا حفظ قران ندارن ومر دم از این طرح حفظ قران استقبال نمی کنن خواهش می کنم این بنده حقیر را برا ثبت حفظ قران کمک کنید انشاالله که همیشه در پناه قران باشید خواهش می کنم کمکم کنید قران را حفظ کنم