ایستگاه ورزش همگانی خانوادگی در شهربابک ایجاد می شود

مدیرعامل باشگاه صنعت مس شهربابک از ایجاد ایستگاه بزرگ ورزش همگانی خانوادگی با مشارکت اداره ورزش و جوانان و تربیت بدنی کارکنان شهربابک طی امسال در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی هاشمیان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس شهربابک در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به ضرورت همدلی اصحاب رسانه و ارگان ها گفت: جامعه ای که روح ورزش در آن دمیده شود سلامت آن تضمین شده است چرا که ورزش سبب بالا رفتن هوش هیجانی کودکان شده و پس از آن توانایی مدیریتشان بالا می رود.

وی در بخش حوزه ورزش قهرمانی به حضور بهرام شفیعی مدرس فدراسیون فوتبال به عنوان مدیر فنی در فوتبال باشگاه مس اشاره کرد و افزود: تیم های پایه فوتبال باشگاه مس فعال شده و در مدت زمانی کوتاه فعالیت های خوب و قابل توجهی در دیگر رده های سنی داشته است.

هاشمیان تصریح کرد: تیم های فوتبال نوجوانان و جوانان مس در استان به مقام نائب قهرمانی رسیدند و تیم امید مس نیز در مرحله گروهی لیگ مناطق کشور به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کرد و همچنین تیم بزرگسالان مس در آستانه فینالیست شدن در رقابت های لیگ برتر استان قرار دارد.

وی از اخذ مجوز تشکیل تیم فوتبال بانوان مس شهربابک خبر داد و یادآور شد: تیم فوتسال بانوان مس شهربابک نیز مانند سال گذشته در رقابت های لیگ دسته یک فوتسال بانوان شرکت می کند.

 هاشمیان با بیان اینکه باشگاه مس به منظور ارتقای والیبال بانوان ، آقایان و جانبازان و معلولان شهربابک علیرضا معمری که مدرس فدراسیون والیبال است را به عنوان مدیرفنی این رشته به خدمت گرفته است، تصریح کرد: در هفته گذشته با حضور معمری در شهربابک وخاتون آباد طرح استعدادیابی والیبال اجرا شد.

مدیرعامل باشگاه مس شهربابک به برگزاری 5 همایش پیاده روی در سال گذشته با همکاری این باشگاه اشاره کرد و گفت : قصد داریم امسال ایستگاه بزرگ ورزش همگانی خانوادگی را با مشارکت اداره ورزش و جوانان و تربیت بدنی کارکنان در شهربابک احداث کنیم.

وی از اجرای طرح شخصیت فوتبالی یا والیبالی در زمینه هایی نظیر ارتباط مؤثر، هوش هیجانی و بُعد علمی با حضور روانشناسان در شهربابک خبر داد و افزود: پایگاه های استعدادیابی فوتبال برفه، استبرق، خاتون آباد، دهج، جوزم و خورسند فعال می شوند و نخبگان آن ها پس از شناسایی به آکامی مرکزی شهر منتقل خواهند شد.

هاشمیان با اشاره به اینکه در 29 خرداد جاری جشن بزرگی برای شناساندن بیشتر پتانسیل های باشگاه مس برگزار می شود، تصریح کرد: از دیگر برنامه های فرهنگی ما معرفی برترین مجری ورزشی جوان کشور با حضور بزرگان این عرصه است.

وی ورزش شهربابک را مثلثی متشکل از باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری، باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس و تربیت بدنی کارکنان با محوریت اداره ورزش و جوانان شهربابک عنوان کرد و یادآور شد: طرح انقلاب ورزشی شهربابک با همکاری ارگان های یاد شده و حمایت مسئولان اجرا می شود.

هاشمیان گفت: باشگاه های مس و شهرداری شهربابک با زیر پوشش قرار دادن برخی رشته های ورزشی به طور حرفه ای و همچنین تربیت بدنی کارکنان با بودجه ای که به هیئت های ورزشی اختصاص می دهد ، باعث هم پوشانی می شوند.

وی افزود: با هم فکری این مثلث و با تزریق بودجه شرکت های موجود در شهرستان، خلأهای بوجود آمده در دیگر رشته های ورزشی پُر خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه صنعت مس شهربابک ضمن تشکر از مدیران ارشد مس و مسئولان شهرستان به خصوص نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: با رشد و توسعه ورزش های انفرادی توسط باشگاه شهرداری، کمک های تربیت بدنی کارکنان و مدیریت اداره ورزش شاهد رشد چشمگیری باشیم.

انتهای پیام/ب

نشست مطبوعاتی مدیرعامل باشگاه صنعت مس شهربابک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار