استاندار اردبیل؛

شهرداری های فعال در بازآفرینی شهری حمایت می شوند

استاندار اردبیل گفت: شهرداری های فعال در زمینه بازآفرینی شهری از لحاظ تخصیص اعتبارات استانی بیشتر مورد حمایت قرار می گیرند.

اکبر بهنام جو، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: این حمایت ها شامل شهردارانی می شود که با برنامه ریزی و تعریف پروژه و تدوین تقویم زمانبندی اجرایی در اجرای طرح های بازآفرینی و احیای بافت فرسوده و ناکارآمد شهری و سکونتگاه های غیررسمی فعالیت تاثیرگذار داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه پارسال مبلغ 100 میلیارد ریال برای بازآفرینی شهری استان اردبیل از محل اعتبارات ملی تخصیص یافته بود ادامه داد: امسال با توجه به سفر آقای دکتر روحانی به استان اردبیل تلاش می کنیم تا این مبلغ را افزایش دهیم.

بهنام جو اظهار کرد: بازآفرینی شهری یک فرصت خوب و مناسب برای شهرداری هاست که بابهره گیری از اعتبارات پیش بینی شده  وزارت راه وشهرسازی، برای نوسازی، بهسازی و احیای محلات هدف بازآفرینی و دگرگونی چهره شهرها و توسعه شهری اقدام نمایند.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی احداث مسکن امید در بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری به منظور احیای بافت و تامین مسکن مناسب برای شهروندان افزود: شهرداری ها بایستی در زمینه تسریع در اقدامات اجرایی این طرح از قبیل تامین زمین مناسب و تهیه نقشه و توافق با ساکنان بافت های فرسوده جهت جابجایی به مساکن امید احداث شده جهت شروع عملیات اجرایی طرح همت نمایند .

انتهای پیام/ح

احیای بافت فرسوده در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.