آغاز صادرات ورزشی با ملزومات زورخانه ای پهلوانی

با توسعه برون مرزی ورزش زورخانه ای و پهلوانی و تولید ملزومات این رشته در کشور،به زودی صادرات وسایل مورد نیاز به سایر کشورها آغاز می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه وزارت ورزش و جوانان، جوهری رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای گفت: ورزش پهلوانی و زورخانه ای ،رشته ای کاملا ایرانی است که ملزوماتش از تولیدات داخلی و توسط تولیدکنندگانی هنرمند تهیه می شود .
او ادامه داد: توسعه برون مرزی این رشته به طور جدی پیگیری می شود و هم اکنون کشورهای بسیاری این ورزش را انجام می دهند، به همین علت بر صادرات ملزومات آن تاکید داریم.
رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای اظهار کرد : تولید کنندگان بسیار خوب و هنرمندی داریم که با یک برنامه ریزی می توان با تولید میل کباده سنگ و.. زمینه توسعه و صادرات این ملزومات را فراهم کرد .
وی به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص توسعه ورزش زورخانه ای اشاره کرد و گفت : این توصیه برای ما فصل الخطاب است و پیام امسال ایشان نیز در دستور کار ما قرار دارد و با استاندار سازی تولیدات این رشته امیدوارم بتوانیم صددرصد این پیام را اجرایی کنیم .
وی در مورد لوازمی که توسط چینی ها در این رشته تولید کرده اند و در برخی مواقع نیز مورد استفاده قرار می گیرد، توضیح داد : بله متاسفانه چینی ها به تولید همه کالاها ورود پیدا کرده اند، اما میل های سنتی ما از کیفیت بسیاربالایی برخوردارند، و من فکر می کنم اگر زمینه صادرات و تولید بیشتر این ملزومات مهیا شود این کشور نمی تواند دراین زمینه ورود پیدا کنند .

انتهای پیام/

ملزومات ورزش زورخانه ای پهلوانی به سایر کشورها صادر می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار