دبیر فدراسیون تیم ملی تیراندازی خبر داد؛

مذاکره با مسئولان وزارت دفاع برای تامین مهمات تیم ملی تیراندازی انجام شده است

رضا ملک محمدی گفت:در جلسه روز یکشنبه با مسئولان وزارت دفاع برای تامین ساچمه و مهمات ملی پوشان تیرانداز کشورمان صحبت شده است.

مذاکره با مسئولان وزارت دفاع برای تامین مهمات انجام شده استرضا ملک محمدی دبیر فدراسیون تیراندازی کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برنامه فدراسیون برای جبران کمبود فشنگ و ساچمه تیراندازان گفت: طبق جلسه‌ای که (یکشنبه) با حضور مسئولان وزارت دفاع و نماینده فدراسیون تیراندازی کشورمان برگزار شده است، تمامی مهمات، تجهیزات و دستگاه‌های کمک آموزشی درخواست شده توسط مربی‌های تیم ملی فراهم خواهد شد و ملی پوشان تیرانداز برای مسابقات آسیایی جاکارتا از نظر تامین مهمات و ساچمه هیچ مشکلی نخواهند داشت.

او افزود: پیش از این مقرر بود تیراندازان قبل از حضور در جام جهانی مونیخ برای جبران کمبود فشنگ و ساچمه عازم اردوی تدارکاتی هانوفر شوند و بعد با آمادگی بیشتری در مسابقات جام جهانی مونیخ شرکت کنند. در این شرایط تیراندازان با حضور در آلمان علاوه بر داشتن اردو و مسابقه، با خرید فشنگ و ساچمه کمبود‌های خود را تا بازی‌های آسیایی برطرف می‌کردند.

او در مورد شواهدی که حاکی از آن است که ملی‌پوشان ایران در اردو‌های تیم ملی در بهترین حالت هفته‌ای تنها ۱۰۰ تا ۱۵۰ تیر در اختیار دارند، در صورتی که ورزشکاران سایر کشور‌ها روزی ۴۰۰ تیر شلیک می‌کنند بیان کرد: تیم ملی بنا به درخواست مربی و تمریناتی که پیش رو دارند مهمات و ساچمه مصرف می‌کنند و این تعداد تیر مصرفی به درخواست شخص مربی بوده است. البته برخی از ملی پوشان در 2 یا سه رشته شرکت می‌کنند که برای تمرین در رشته‌های مختلف از ساچمه و فشنگ‌های المپیکی و مسابقات قبلی نیز استفاده می‌کنند.

ملک محمدی درباره وضعیت کیفیت تولیدات داخلی ساچمه و مهمات گفت:کیفیت ساچمه داخلی رو به بهبود است. باچند شرکت ایرانی در حال همکاری هستیم تا شرایط خرید دستگاه و تجهیزات برای تولید داخلی بیشتر برای آنان فراهم شود و از این طریق از کالای ایرانی حمایت کنیم.در بخش فشنگ و مهمات کیفت تولیدات رو به افزایش است و کارشناسان وزارت دفاع طبق جلاساتی که با ملی پوشان داشته اند، از نظرات آن‌ها برای ارتقا سطح کیفی تجیزات ومهمات استفاده کرده اند.

او در ادامه درباره پرداختی‌های فدراسیون به ملی پوشان تیم ملی تیر اندازی کشورمان اذعان داشت: دادگر در جلسه توجیه اعزام به مونیخ اعلام کرد، با توجه به رنکینگ، مدت زمان حضور بازیکن در اردوها، نحوه عملکرد در مسابقات و مدال‌های بدست آورده، آئین نامه اصلاح شده است. اعتبار پرداختی‌های تیم ملی مهیا شده است و به زودی پرداخت خواهد شد.

دبیر فدراسیون تیراندازی درباره وضغیت قرارداد الکساندر سماکین مربی اوکراینی تپانچه که هفته گذشته برای هدایت تیم ملی ایران وارد تهران شد بیان کرد:به صورت شفاهی صحبت‌های مالی با این مربی انجام شده است. با مارکو کونتی نیز به صورت شفاهی برای مربی گری اهداف پروازی صحبت و قرارداد اولیه امضا شده است.

رضا ملک محمدی در مورد وضعیت تیم ملی برای مسابقات آلمان و رقابت‌های آسیایی جاکارتا گفت: جام جهانی تیراندازی روز‌های یکم تا هشتم خرداد با حضور ۸۱۷ ورزشکار از ۸۴ کشور جهان در شهر مونیخ در کشور آلمان برگزار می‌شود و تیم ملی ایران با ۱۸ ورزشکار در این پیکار‌ها حضور خواهد یافت.

امیر محمد نکونام، پوریا نوروزیان، نجمه خدمتی، الهه احمدی، آرمینا صادقیان، مه لقا جام بزرگ، نرجس امام قلی نژاد، سیده زهرا هاشمی، حسین باقری، مهیار صداقت و امیرسیاوش ذوالفقاریان در رشته تفنگ و محمد احمدی، وحید گل خندان، ابراهیم برخورداری، گلنوش سبقت الهی، هانیه رستیمان، آمیتیس جعفری و سارا میرابی در رشته تپانچه نفراتی هستند که به همراه مربیان، گوران ماکسیمویچ، ابراهیم اینانلو و امیرحسین صولت در این مسابقات حضور خواهند داشت.

برنامه این رقابت‌ها به شرح زیر است:

چهارشنبه ۲ خرداد: افتتاحیه، تمرین رسمی، کنترل تجهیزات و جلسه فنی

پنج شنبه ۳ خرداد: مسابقه تپانچه ۲۵ متر بانوان/ مقدماتی و فینال تفنگ ۱۰ متر بانوان/ مقدماتی تفنگ سه وضعیت آقایان

جمعه ۴ خرداد: مسابقه تپانچه ۲۵ متر بانوان - سرعت و فینال/ مقدماتی و فینال تپانچه ۱۰ متر آقایان/ مرحله نهایی و فینال تفنگ سه وضعیت آقایان

شنبه ۵ خرداد: مسابقه تپانچه ۲۵ متر آقایان - سرعت/ مقدماتی و فینال تفنگ ۱۰ متر آقایان/ مقدماتی تفنگ سه وضعیت بانوان

یکشنبه ۶ خرداد: مسابقه تپانچه ۲۵ متر آقایان - دقت و فینال/ مقدماتی تپانچه ۱۰ متر بانوان و فینال/ مرحله نهای تفنگ سه وضعیت بانوان و فینال

دوشنبه ۷ خرداد: مسابقه میکس تیمی تفنگ و فینال/مسابقه میکس تیمی تپانچه و فینال

انتهای پیام/

تیم ملی تیراندازی کشورمان بامداد امروز (سه شنبه) عازم آلمان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهرامی
۲۳:۲۵ ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
کمتر از 3 ماه تا بازیهای اسیایی مونده فکر میکنید تا این تاریخ مهمات میرسه؟؟؟ باید خوش باور باشید
مربیان تیم ملی میگن ساچمه و مهمات نداریم و شما میگید طبق درخواست مربیان داریم ساچمه و مهمات تحویل میدیم؟؟؟!!!!
کدوم حرف رو باور کنیم
مربی تیم ملی تپانچه چرا با تیم به المان نرفت؟؟؟ این مربی کی میخواد رو سر تیم قرار بگیره؟؟؟
بنظرم باید در مورد مسئولین فدراسیون تیراندازی تجدید نظر بشه