رئیس تیم‌های ملی خبر داد؛

سفر تدارکاتی ملی پوشان تیراندازی کشورمان به آلمان لغو شد

سعید مرادی گفت: آلمان به دلیل پر شدن ظرفیت مکان برگزاری اردو به تیم ملی تیراندازی ایران اجازه حضور در این کشور را نداد.

سعید مرادی رئیس تیم‌های ملی تیراندازی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: درخواست خود را برای برگزاری اردوی تدارکاتی در شهر هانوفر به مسئولان مربوطه ارسال کردیم، اما خیلی دیر به ما پاسخ دادند و دلیل آن را نیز درخواست زیاد تیم‌های خارجی برای برگزاری اردوی آماده سازی در این شهر و پُر شدن ظرفیت مکان برگزاری اردو عنوان کردند و برای ملی پوشان تنیس روی میز کشورمان هم روادید صادر نکردند به همین خاطر اردوی تیم ملی در این کشور لغو شد.

وی افزود: در حال حاضر ملی پوشان در اردو داخل کشور به تمرینات خود می‌پردازند و یکم خرداد ماه عازم مسابقات تیراندازی جام جهانی مونیخ می‌شوند.

او درباره فشنگ و ساچمه مورد نیاز تیم ملی تیر اندازی کشورمان گفت: فدراسیون برای تهیه ساچمه هیچ مشکلی ندارد.به همین خاطر تیم ملی بدون نگرانی به بازی‌های آسیایی اعزام خواهد شد.

سعید مرادی در ادامه تصریح کرد:هدف تیم ملی تیراندازی کشورمان در مسابقاتی مانند جام جهانی مونیخ آلمان آمادگی برای شرکت در مسابقات آسیایی جاکارتا، المپیک، قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا است که از اهمیت بسیار بالایی برای کشور ما برخوردار است.

رئیس تیم‌های ملی فدراسیون تیراندازی در انتها درباره برنامه‌ها ومسابقات پیش روی تیم ملی تیر اندازی ایران گفت:با توجه به اهداف تایین شده تیم ملی چند رویداد مهم در پیش دارد که به شرح زیر می‌باشد:

-مسابقات آسیایی جاکارتا
-مسابقات قهرمانی جهان
- انتخابی المپیک کره جنوبی
-المپیک جوانان
-مسابقات کاپ جهان

گفتنی است تیم ملی تیراندازی جوانان برای نخستین بار موفق به کسب سهمیه المپیک شده است و این مسابقات بعد از مسابقات آسیایی جاکارتا در آرژانتین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

تیم ملی تیراندازی در آمادگی کامل قرار دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار