عبدی: انتخابات فدراسیون تیروکمان مهندسی شده بود

کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: ثانیه به ثانیه این انتخابات مهندسی شده بود و افراد غیر ورزشی روی کار آمدند.

عبدی: ثانیه به ثانیه این انتخابات مهندسی شد/ برای این ورزش متاسف هستمبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ منصور عبدی کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان در پایان این انتخابات گفت: چه زمانی قرار است فساد از ورزش ما جمع شود؟ دقیقا از ۶ ماه پیش پروسه مهندسی انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان آغاز شد. با توجه به اینکه من چند سال در این فدراسیون بودم و عملکردم هم قابل قبول بود به صورتی که ما توانستیم در آمریکا قهرمان جهان هم بشویم. اینکه امروز خبرنگاران را به مجمع راه ندادند، هم دلایل خاصی داشت.

او خاطرنشان کرد: ثانیه به ثانیه این انتخابات مهندسی شد و من برای این ورزش متاسفم. ناراحتم، چون ورزشی‌ها در راس نیستند و افرادی غیر ورزشی با سفارش برخی‌ها روی کار می‌آیند و مطمئنا ورزش ما با این مسائل قطعا نه تنها پیشرفت نخواهد کرد بلکه حتی رو به نزول هم می‌رود.

وی ادامه داد: برای ورود به فدراسیون بدنسازی مسعود سلطانی فر با من صحبت کرد . سلطانی‌فر شخصاً ۲ ساعت درمورد فساد در بدنسازی با من صحبت کرد. ورزشی که وزیرش دنبال یک نفر خاص است، معاونش به دنبال فرد دیگری است، لابی‌های پشت پرده و جابجایی شماره حساب و خیلی از مسائل که از گفتن آن‌ها به جایی نمی‌رسیم. می‌دانم این صحبت‌ها برایم بار حقوقی دارد، اما برایم مهم نیست و بالاخره یک روزی این حرف‌ها باید در ورزش مطرح شود.

کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: برای حذف کردن من از فدراسیون تیراندازی با کمان خواستند که وارد فدراسیون بدنسازی شوم. شجاعی این مهندسی را با برنامه‌ریزی و با همکاری شعبانی‌بهار انجام داد و نمونه‌های آن را هم دیدید. برای مجمع اصفهان که اصلاً شعبانی بهار نباید می‌آمد بلکه داورزنی باید حضور پیدا می‌کرد. اگر داورنی نمی‌توانست حضور پیدا کند باید معاونان او در این گردهمایی حضور می‌یافتند. با برنامه‌ریزی از قبل شعبانی‌بهار خودش را کامل معرفی کرد و حتی نکته جالب توجه اینکه اعضای فدراسیون را هم معرفی کرد و با کادر فنی هم در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون صحبت کرد و به راحتی برنامه هایش را برای آن‌ها تشریح کرد.

عبدی ادامه داد: خیلی جالب بود که همه را تهدید کرده بودند و کسی جرات نداشت حرف بزند. هیئت‌های استانی برای اینکه تیراندازی با کمان به خطر نیافتد ترجیح دادند در این رابطه اظهار نظر نکنند، اما من را از نایب رئیسی فدراسیون تیراندازی با کمان برکنار کنند و این خلاف مقررات است و طبق آئین نامه تنها دبیر فدراسیون، چون شغل اجرایی دارد، اگر ثبت‌نام می‌کرد باید استعفا می‌داد. چطور من که شغل غیراجرایی داشتم، آمدند با فشار و زور اینکار را با من کردند؟ هرکسی توپ را به زمین دیگری انداخت و البته همه ما به این بازی‌ها عادت کرده‌ایم. نفری که مدیرکل شعبانی‌بهار بود را جایگزین من کردند و مهندسی آن‌ها ادامه پیدا کرد. در ادامه این پروسه تصمیم گرفتند از بودجه بیت المال به تمام هیئت‌ها پول بدهند. از دیشب هم به تمام مدیرکل‌های استانی و هر کسی که دستی در کار داشت فشار آوردند که شعبانی‌بهار باید رای بیاورد. شعبانی‌بهار در صحبت هایش بار‌ها گفت که ما خیلی اتفاقی بازیکنان تیم ملی را دیدیدم و با آن‌ها صحبت کردیم. در حالی که آن‌ها با ماشین به اردوی تیم ملی رفتند و با ورزشکارانی که قرار بوده در انتخابات شرکت کنند را به ناهار دعوت کردند.

انتهای پیام/

واکنش عبدی به انتخابات فدراسیون تیراندازی باکمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار