راه‌اندازی نمایشگاه تولیدات استان بوشهر در تیرماه امسال

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: در راستای حمایت از کالای ایرانی با برنامه‌ریزی صورت گرفته، نمایشگاه تولیدات استان بوشهر با مشارکت واحد‌های تولیدی در مرکز استان برگزار می‌شود.

راه‌اندازی نمایشگاه تولیدات استان بوشهر در تیرماه امسالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، سید‌اسماعیل موسوی صبح امروز در نشست برگزاری نمایشگاه تولیدات داخلی با بیان اینکه استان دارای ظرفیت‌های مهم تولیدی و صنعتی است اظهار داشت: برای معرفی و نشان‌دادن توانمندی استان نمایشگاه تولیدات استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی، از راه‌اندازی نمایشگاه تولیدات استان بوشهر در تیرماه امسال خبرداد و بیان کرد: این نمایشگاه ۴ تا ۸ تیر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر با مشارکت واحد‌های تولیدی و صنعتی استان برگزار می‌شود.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر افزود: در این نمایشگاه تولیدات واحد‌های فعال در بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی، شیلات و آبزی‌پروری، صنایع دستی، فناوری و صنوف تولیدی و خدماتی استان بوشهر ارائه می‌شود.

موسوی، ایجاد و تقویت تحرک، نشاط عمومی و فرهنگ و توجه به توانمندی‌های داخلی را از اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه دانست و خاطر نشان کرد: معرفی ظرفیت‌های تولیدی و خدماتی استان و تشویق و ترغیب آحاد مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی نسبت به اهمیت تامین کالا و خدمات مورد نیاز از محصولات تولیدی داخلی از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه تولیدات استان بوشهر است.

انتهای پیام/ م

نمایشگاه تولیدات استان بوشهر برگزار می‌شود

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.