فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان مطرح کرد؛

مسئولان دست از مسائل جناحی بردارند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: در راستای تحقق منویات رهبری مبنی بر اسلامی کردن دولت‌ها مسوولان به دنبال جناح بازی نبوده و در پی رشد نظام باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبردی بزرگ‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: بخشی از کاستی‌ها طی این چهل سال به دلیل دشمنی دشمنان و برخی به دلیل موانع داخلی همانند جنگ تحمیلی و تحریم‌ها بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اهداف انقلاب اسلامی بایستی تببین شوند، همچنین برخی پیشرفت‌های انقلاب اسلامی شاخص بوده که ضرورت دارد عنوان شوند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه مسئولان در سطح استان جناح بازی را کنار بگذارند، افزود: داشتن رقابت جناحی تا قبل از صاحب منصب‌شدن یک ضرورت است، اما زمانی که فرد به سمتی منصوب شد دیگر بایستی حاکمیتی و نه جناحی عمل کرد.

کشکولی بیان کرد: همه ما ضعف‌های رفتاری داریم که شایسته نیست، لذا بایستی یک بازخوانی رفتاری تمامی مدیران داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال جناح بازی نبوده و در پی رشد باشیم، گفت: مقام معظم رهبری سال‌هاست که پنج مرحله فرایند تحقق اهداف انقلاب اسلامی را تببین نمودند و در حال حاضر در مرحله سوم یعنی اسلامی کردن دولت هستیم و مدیران بایستی به این سمت حرکت کنند.

انتهای پیام/د

مسئولان مسائل جناحی را کنار بگذارند

برچسب ها: سپاه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار