کاهش کشته شدگان تصادفات رانندگی در مازندران

شمار کشته شدگان حوادث رانندگی دو ماه نخست امسال در مازندران ۱۹ درصد کاهش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در دومین نشست قرارگاه کاهش تصادفات پلیس راهور استان گفت: برابر آمار‌های اعلام شده مازندران با کاهش ۱۵ درصدی تصادفات در سال گذشته و کاهش ۱۹ درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی در دو ماه نخست امسال توانست به موفقیت‌های خوبی در این راستا دست یابد.

وی با تاکید بر سنجش و تجزیه و تحلیل علل تصادفات در دو حوزه پلیس راه و راهور، افزود: با تجزیه و تحلیل عوامل تصادفات به وقوع پیوسته باید برنامه ریزی‌ های جامعی در راستای کاهش تصادفات در فواصل زمانی مختلف صورت گیرد.

سردار میرفیضی با تاکید بر ارتقاء سطح آموزش کارکنان و تهدیدات و آسیب‌ های مبتلابه در این حوزه، گفت: تغییر ویترین، نظم بخشی و روان سازی ترافیک و تردد‌ها از مهمترین موارد قابل توجه در ایجاد نظم ترافیکی در معابر درون و برون شهری است.

فرمانده انتظامی مازندران با تاکید بر برخورد با مظاهر علنی فساد در محور‌های درون و برون شهری استان، افزود: برای این که بتوانیم خروجی مناسبی از اقدامات انجام شده داشته باشیم باید تعریف فرمت‌ ها و موضوعات مورد نیاز و تجزیه و تحلیل عملکرد شهرستان‌ ها در پایان هر ماه، طرح‌ های ترافیکی مناسبی تدوین و به اجرا برسد.

سردار میرفیضی با اشاره به مناسبت‌های در پیش رو، گفت: با اجرای طرح تلفیقی در محور‌های ورودی استان در پوشش انتظامی و ترافیکی باید در سه حوزه انتظامی، ترافیکی و امنیت اخلاقی اقدام شود.

وی با تاکید بر هماهنگی با سازمان‌های مسئول در بحث ایمنی راه ها، رفع موانع موجود در برخی از محور‌ها و استفاده از منابع سازمانی و برون سازمانی، افزود: عوامل انسانی، زیر ساخت‌های جاده‌ ای و ساختار وسایط نقلیه از مهمترین موضوعاتی هستند که باید در بحث تصادفات مورد توجه قرار گیرند.

انتهای پیام/ م

آخرین آمار کشته شدگان حوادث رانندگی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار