سوهان محمدسیما نام جدید تیم فوتسال آتلیه شد

تیم فوتسال آتلیه طهران قم در مسابقات لیگ برتر فوتسال با نام سوهان محمدسیما حاضر می‌شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته درسازمان لیگ فوتسال کشور نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال از پانزدهم تیرماه شروع می‌شود.

در این دوره از مسابقات استان قم تنها یک نماینده دارد که این نماینده در فصل گذشته با نام آتلیه طهران قم به میدان رفت اما در فصل جدید تغییر نام داد.

در توافقاتی که مجموعه مدیریتی باشگاه آتلیه طهران قم با حامیان مالی انجام داده‌اند مقرر شد این تیم در لیگ نوزدهم با نام سوهان محمد سیما راهی بازی‌ها شود.

به نظر می‌رسد با آمدن حامی مالی بخشی از هزینه‌های این تیم برطرف شود و کمی از نگرانی‌های هواداران کم کند اما این مستلزم رعایت برخی نکات است.

در حالی‌که چندین ماه پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر مالک این تیم اعلام کرد به دلیل مشکلات مالی قادر به حضور در لیگ برتر نخواهد بود از همین رو اسپانسرهایی پا به میدان گذاشتند.

در ادوار گذشته اسپانسرهای بسیار زیادی در تمام رشته‌های ورزشی قم وارد تیم داری شده‌اند اما به دلیل حضور افراد سودجو و فرصت‌طلب و برخورد نامناسب متولیان، آن‌ها را فراری داده و هیچ‌گاه برنگشته‌اند.

لازم به ذکر است نمایندگان قم در هفته نخست لیگ برتر فوتسال کشور در ساوه به مصاف شهرداری این شهر می‌رود.

امید می‌رود این ماجرا برای سوهان محمد سیما صدق نکند تا با یک مدیریت درست به حسرت هجده‌ساله قمی‌ها که قهرمانی در لیگ برتر است پایان دهد.

انتهای پیام/ح

نام تیم فوتسال لیگ برتری آتلیه تغییر کرد

برچسب ها: سرویس ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.