طرح اکرام ایتام و اطعام نیازمندان در استان یزد آغاز شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گفت:همزمان با ماه مبارک رمضان طرح اکرام ایتام و اطعام نیازمندان در استان یزد آغاز شد.

علیزاده مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان یزددر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  با اشاره به آغاز طرح اکرام ایتام و اطعام نیازمندان در یزد گفت: در اجرای این طرح یکصد پایگاه در دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان آماده ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و دریافت نذورات مردمی برای اطعام و افطار نیازمندان هستند.

وی با اشاره به اینکه از ۱۵ تا ۲۱ ماه مبارک رمضان به‌عنوان هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان است، افزود: ماه مبارک رمضان علاوه بر این‌که بهار قرآن و فرصتی برای پالایش و تقویت ابعاد روحانی و جسمانی مؤمنین است، فضای معنوی مناسبی برای خدمت به هم نوع و گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان نیز محسوب می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان با اعلام آمادگی این نهاد برای دریافت نذورات و قربانی شهروندان یزدی در این ماه و گستراندن سفره‌های غذای گرم برای محرومان گفت: مردم نیکوکار استان، سال گذشته علاوه بر اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان به‌عنوان نذر و قربانی برای نیازمندان، سه میلیارد تومان نیز برای اطعام و افطار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

علیزاده خاطرنشان کرد: اجرای طرح همیان مولا در قالب توزیع کیسه‌های ویژه جمع‌آوری مواد غذایی خشک ازجمله حبوبات، قند و شکر، روغن در ماه مبارک رمضان از اهمیت خاصی برای کمک به مددجویان تحت حمایت برخوردار است.

وی تصریح کرد:ارزش مواد غذایی اهداشده سال گذشته در این طرح ۱۷۵ میلیون تومان بود.

انتهای پیام / ا

آغاز طرح اکرام ایتام و اطعام نیازمندان در استان یزد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار