برنامه ریزی برای حذف مدارس تخریبی در جیرفت

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت از ادامه نهضت مدرسه سازی و سرعت گرفتن این امر درمنطقه و برنامه ریزی برای حذف مدارس تخریبی و غیراستاندارد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،مجید امیرتیموری مدیر آموزش و پروش شهرستان جیرفت گفت:  ۱۰۰۰ متر مربع زمین برای ساخت یک مدرسه اختصاص یافته همچنین خیران برای ساخت 4مدرسه  ۳۰ میلیارد ریال کمک کردند.

وی افزود :این چهار مدرسه که در مجموع با اعتباری قریب ۳۰ میلیارد ریال امروز شاهد آغاز به کار و عملیات احداث شان هستیم، تلاش می‌کنیم تا اول مهر ماه به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار بگیرند.

امیرتیموری افزود: هفته گذشته نیز هزار متر مربع زمین توسط یک خیر در روستای باقرآباد به آموزش و پرورش اهدا شده که صحبت‌های اولیه با خیری دیگر برای احداث مدرسه‌ای سه کلاسه صورت پذیرفته که امیدواریم به زودی شاهد کلنگ زنی این مدرسه هم باشیم.

وی با ابراز خرسندی از ادامه نهضت مدرسه سازی و سرعت گرفتن این امر درمنطقه، از برنامه ریزی و تلاش وافر برای حذف تمام و کمال مدارس تخریبی، غیرمقاوم و غیراستاندارد شهرستان خبر داد.

فریبا اسکندری زاده رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و توسعه مدارس و مراکز غیردولتی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز گفت: در ۳۱ فرودین ۹۷ به همت خیران، کلنگ ۳۱ مدرسه یعنی به ازای هرروزیک مدرسه در سطح استان کرمان به زمین زده شد که سهم جنوب استان کرمان با توجه به محرومیت‌های موجود از این تعداد ۲۴ مدرسه بوده است.

یاد آور می شود ؛این ۴ مدرسه که امروز کلنگ زنی شد شامل؛ مدرسه ۴ کلاسه استثنایی جیرفت با زیربنای ۳۲۰ متر مربع، مدارس ۹ کلاسه متوسطه نورالهدی، ابتدایی مولانا و مالک اشتر هر کدام با زیربنای ۸۵۰ متر مربع است.

انتهای پیام/ی

آغاز ساخت 4مدرسه در جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار