امام جمعه و نماینده، ولی فقیه در استان کرمان با صدور بیانیه ای از مردم شریف و نجیب کرمان جهت شرکت در راهپمایی ضد استکباری روز جمعه ۲۱ اردیبهشت دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،در این بیانیه آمده است :

مردم شریف، غیور و نجیب کرمان
سخنان سخیف و گستاخانه رئیس جمهور فاسد آمریکا و اقدام بی‌شرمانه او در خروج از توافق برجام به رغم انجام تعهدات ایران در موضوع هسته‌ای سبب شد یک بار دیگر دروغگویی‌ها و خلاف عهد‌ها و دشمنی آمریکا بر همگان روشن گردد و بغض و نفرت از آمریکای مستکبر و پیمان‌شکن سر باز کند.

آنچه مهم است تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب است که با فراست و هشیاری در دیدار با دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان، کلیاتی از مسیر پیش روی مسئولان و دولت در ادامه یا کناره‌گیری از این پیمان ترسیم کردند.

لازم است بدانیم وقوع این تجربه مهم تاریخی باید سبب وحدت و همدلی بیشتر شود و همچنین در راستای شعار سال یعنی حمایت از کالای ایرانی به کار آید؛ لذا روز جمعه همه ما با هر گرایش سیاسی و با هر دیدگاه اقتصادی، از اصناف و اقشار مختلف کنار هم و دوشادوش یکدیگر، صف به صف، دست در دست یکدیگر، جمع می‌شویم و با فکر روشن و تحلیلی عمیق، فریاد بر می‌آوریم که «مرگ بر آمریکا». اینجاست که باید در روز جمعه مسئولان و مدیران را نیز در کنار مردم ببینیم و از ایشان مطالبه کنیم اقتصاد کشور را با فعالیت ابتکاری و مدیریت جهادی درمان کنند؛ و این است معنای ایستادگی در مقابل فرعون زمانه، آمریکای متکبر و پیمان‌شکن که امام خمینی (ره) فرمود: «آمریکا هیچ غلطی نمی‎تواند بکند».

حسن علیدادی سلیمانی
نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان

انتهای پیام/ی

فردا فریاد مرگ برآمریکا در کرمان طنین انداز می شود

برچسب ها: برجام ، اخبارسیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.