لزوم اختصاص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل تصفیه‌خانه‌های فاضلاب لرستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل شبکه تصفیه‌خانه فاضلاب شهری استان لازم است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حمیدرضا کرموند مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب شهری لرستان بیان کرد: سال گذشته یکی از بهترین سال‌های اجرا و عملکرد شرکت آب و فاضلاب لرستان بود به طوریکه بیش از دو برابر پیش‌بینی‌های صورت گرفته کار انجام شد.

وی به روند احداث تصفیه‌خانه فاضلاب در شهر‌های لرستان اشاره کرد و افزود: کل اعتباری که تا به امروز برای ساخت تصفیه‌خانه‌های استان ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل این طرح‌ها نیازمند ۱۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری دیگر هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته امیدواریم اواخر امسال کار ساختمانی طرح ها را به اتمام رسانده و همزمان در آن تاریخ مناقصه الکترومکانیکان را برگزار کنیم تا در سال ۹۸ به‌مرور تصفیه‌خانه‌های جدید استان آغاز به کار کنند.

کرموند بیان کرد: هدف نهایی شرکت آب و فاضلاب لرستان این بوده که در اواخر سال ۹۸، ۸۰ درصد مشترکین لرستانی تحت پوشش شبکه فاضلاب بوده و در رده‌بندی کشوری به رتبه پنجم در این زمینه برسیم.

وی در ادامه به بحث فشار آب در شبکه خطوط انتقال اشاره کرد و افزود: زیرساخت آب شهر خرم‌آباد به علت اینکه خطوط انتقال ظرفیت این شهر را نداشته و ایستگاه‌های پمپاژ آب را در شبکه توزیع کرده ضعیف است.

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب شهری لرستان بیان کرد: برای حل این مشکل تمام سازمان‌های مربوطه باید با این شرکت همکاری کنند.

کرموند بیان کرد: راهکار اصلی شرکت آب‌وفاضلاب استان برای حل مشکل آب خرم‌آباد اجرا کردن طرح خطوط اصلی در شهر بوده که در این راستا باید مخازنی ساخته شود که تلاش بر این است امسال دو مخزن احداث کنیم.

انتهای پیام/م

تکمیل تصفیه‌خانه‌های فاضلاب لرستان در گرو سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد تومانی

برچسب ها: وزارت نیرو ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار