مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب شهری لرستان:

طرح جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب در شهر‌های بالای ۲۰ هزار جمعیت اجرا شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان گفت:تمام شهر‌های دارای جمعیت بالای ۲۰ هزارنفر در لرستان دارای طرح جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حمیدرضا کرموند، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان گفت: شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان به دنبال حل مشکلات مردم بوده و در این راستا از تکنولوژی مناسب استفاده می‌کند و خوشبختانه تا به امروز چندین طرح جدید نیز توسط این شرکت انجام شده است.

وی افزود:استفاده از سیستم‌های هوشمند که باعث بالا رفتن دقت، سرعت و سلامت کار شده توسط شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان قبل از بسیاری از استان‌های دیگر صورت گرفته و این موضوع از افتخارت این مجموعه است.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب شهری لرستان بیان کرد: از بحران‌های پیشروی کشور بحث کمبود آب و بحث محیط زیست بوده که این دو موضوع به این مجموعه بستگی دارد و برای حل آن‌ها نیازمند کمک تمام مردم و مسئولان نظام هستیم.

کرموندبا بیان اینکه طرح جمع‌آوری تصفیه فاضلاب شهری در تمام شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر اجرا می‌شود، بیان کرد:۲۴ شهر در استان لرستان تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شهری هستند که از این تعداد ۹ شهر طرح تصفیه فاضلاب شهری دارند.

وی افزود:شهر‌های خرم‌آباد، الیگودرز، پلدختر و بروجرد دارای تصفیه خانه فاضلاب هستند که در خرم‌آباد تقریبا صددرصد شهر تحت پوشش قرار دارد به جز منطقه ماسور که به تازگی به شهر اضافه شده است.

این مسوول ادامه داد: پروژه تصفیه خانه فاضلاب خرم‌آباد که منطقه ماسور را پوشش می‌دهد پیشرفت ۶۰ درصدی داشته و تا پایان سال ۹۷ به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/د

اجرای طرح جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب درشهر‌های بالای ۲۰ هزار جمعیت لرستان

برچسب ها: وزارت نیرو ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.