آغاز عملیات پست برق اختصاصی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، بزودی

پروژه پست برق اختصاصی ۱۵۰مگاوات شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با سرمایه گذاری ۸۰میلیارد تومان تا یکسال آینده به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگارحاضر در محل گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ آیین کلنگ زنی پروژه پست برق اختصاصی ۱۵۰مگاوات شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور و جمعی از مسوولان برگزار شد.

محمد جواد عسکری مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور در حاشیه این آیین بابیان اینکه این احداث این پروژه باسرمایه گذاری ۸۰ میلیارد تومان کلید خورد گفت:تمامی موارد جهت سرمایه گذاری این پروژه انجام شده و طی ۱۴ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

 عسکری خط انتقال برق این پروژه را ۷ کیلومتر عنوان و با بیان اینکه بر اساس برآوردهای انجام شده در قالب این کارزیرساخت‌هایی برای پروژه‌های در دست اقدام ایجادشده است بیان داشت:با احداث این پروژه، تامین برق پروژه‌های گندله سازی، آهن اسفنجی و خط ۲ میلیون تن به مشکل نمی‌خورد.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق افزود: وی در رابطه با برخی از پروژه‌های در حال انجام این مجموعه خاطر نشان کرد:در بحث اگلومره یک خط کنسانتره با ۲۰ میلیون تن، عملیات آن تایک ماه آینده و در بحث آهن اسفنجی با ظرفیت ۱.۷ میلیون تن عملیات آن تا ۲ ماه آینده اغاز می‌شود.

انتهای پیام/ ا

بهره برداری از پروژه پست برق اختصاصی ۱۵۰مگاوات شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

برچسب ها: سنگ آهن ، برق رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار