برگزاری آیین اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد

سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترتبا تقدیر از غرفه دران برتر پایان یافت.

برگزاری آیین اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛  محمد تقی کاظمی نسب معاون قرآن و عترت در مراسم اختتامیه این نمایشگاه  گفت: سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد از ۴۰۰ غرفه تشکیل شد که در اختتامیه این نمایشگاه از ۱۵ نفر از غرفه‌داران به عنوان غرفه‌های برتر تقدیر شد.

وی افزود: غرفه آرایی نمایشگاه، محتوای غرفه ها، جذب مخاطب، حضور غرفه دار از جمله فعالیت‌هایی بود که ۱۵ غرفه دار برتر، رعایت می‌کرده اند.

 دبیر اجرایی نمایشگاه قرآن و عترت مشهد با اشاره به حضور پررنگ مردم در این دوره نمایشگاه قرآن و عترت، گفت: امسال این نمایشگاه در میدان شهدای مشهد برگزار شد که با توجه اشراف به حرم امام رضا (ع) و مرکزیت بودن محل برگزاری مردم راحت‌تر توانستند از این نمایشگاه دیدن کنند.

کاظمی نسب  افزود : غرفه‌های عفاف و حجاب، نرم افزار‌های قرآنی، ناشران قرآنی، ادارات و سازمان ها، غرفه‌های آستان قدس رضوی، حوزه علمیه، دانشگاه ها، غرفه‌های کودک و نوجوان که با استقبال گرمی رو به رو بود، غرفه‌های هنر‌های قرآنی و کتابت قرآن و چند غرفه خارج استانی از جمله موارد این نمایشگاه بود.

انتهای پیام// م. ط
 

پایان سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد

برچسب ها: رمضان 97 ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.