با مخترعین ایرانی؛

دسترسی آسان و بدون واسطه به انواع خدمات از طریق استارت‌آپ‌ها

یکی از استارت آپ‌ها موفق به ساخت محصولی شده است که به کمک آن می‌توان بدون واسطه به انواع خدمات دسترسی پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار  حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محصولات ساخته شده در شرکت‌های دانش بنیان  همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده از سوی این شرکت‌ها و همچنین خدماتی که استارت‌آپ‌ها تولید می‌کنند بپردازد.

امروزه انجام تمام فعالیت‌های خدماتی برای اکثر افراد اهمیت بسیاری دارد؛ یکی از استارت‌آپ‌ها برای انجام هرچه بهتر فعالیت‌های خدماتی برنامه‌ای را طراحی کرده است که در آن هر یک از متخصصان می‌توانند فعالیت‌های خدماتی خود را ارائه کنند.

برای انجام کار‌های خدماتی عروسی و عکاسی باید به دنبال متخصصان این حوزه بگردیم، اما گاهی اوقات دسترسی به متخصصان کاری دشوار است که این استارت‌آپ با هدف آسان کردن این کار‌ها طراحی و راه‌اندازی شده است.

انجام تمام کار‌های خدماتی بدون واسطه

این سایت به عنوان واسطه‌ای میان متخصصان و مشتریان است و کمک می‌کند تا کار‌های خدماتی در کوتاه‌ترین زمان انجام گیرد.

به طور کلی برای پیدا کردن متخصصان عکاسی، تدریس موسیقی و نقاشی  همچنین فعالیت‌های خدماتی منازل می‌توانید به این سایت مراجعه کنید تا کارتان انجام شود.

به گفته مدیر این استارت آپ در حال حاضر ۵۰۰ متخصص در این سایت عضو هستند و نیاز‌های افراد در زمینه‌های حقوقی، آموزشی، مشاوره و سلامت را پاسخ می‌گویند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار