‌تولید محتوای غنی و تسهیل در حضور همه مردم در اردو‌ها و برنامه‌های راهیان نور

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بر تولید محتوای غنی و تسهیل در حضور اقشار مختلف مردم و همه علاقه‌مندان در اردو‌ها و برنامه‌های راهیان نور تاکید کرد.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزددر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: اگر روزی دفاع مقدس برای ما یک مقطع زمانی بود امروز برای ما یک سرمایه اجتماعی و تاریخی است و به نوعی این سرمایه باید چاشنی همه برنامه‌ها در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی قرار گیرد.

طالبی با بیان اینکه اردو‌های راهیان نور یکی از کار‌های فرهنگی ماندگار در حوزه دفاع مقدس است، بر تولید محتوای غنی و تسهیل در حضور اقشار مختلف مردم و همه علاقه‌مندان در اردو‌ها و برنامه‌های راهیان نور تاکید کرد.

وی افزود: برخی از برنامه ریزی‌ها و دادن تسهیلات در اردو‌های راهیان نور به سمتی است که اقشار خاصی را تحت پوشش قرار می‌دهد و دراین میان جمعیت قابل توجهی از علاقه‌مندان فراموش می‌شوند که باید مکانیزمی طراحی شود و همه مردم بتوانند در این اردو‌ها و برنامه‌ها حضور یابند.

طالبی خاطرنشان کرد: اردو‌های راهیان نور درس بزرگی برای همه نسلهاست که به تاسی از همه کسانیکه در راه دین و برای حفظ میهن از جان خود گذشتند، این روحیه ایثار و از خودگذشتگی را در همه تاریخ جاری و ساری کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه همه ما در برابر دفاع مقدس و حفط و نشر ارزش‌های والای آن وظیفه داریم، تصریح کرد: اگر امروز سپاه نقش اصلی را در این رویداد فرهنگی برعهده دارد همه دستگاه‌ها باید با این متولی، نهایت همکاری و هماهنگی را داشته باشند و خود را وامدار دفاع مقدس و ارزش‌های آن بدانند.

وی سند ملی راهیان نور را سند بسیار خوبی دانست و گفت: در این سند وظایف دستگاه‌ها و نهاد‌ها به صورت دقیق و کامل مشخص شده است که این سند را به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ می‌کنیم تا با استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود در بحث برنامه‌های فرهنگی حداکثر همکاری را با ستاد راهیان نور استان داشته باشند.

طالبی در پایان سخنان خود همچنین خواستار برطرف شدن موانع برای آژانس‌های مسافرتی شد که در رابطه با اعزام مسافر به شهر‌های مذهبی و شهر‌های هدف اردو‌های راهیان نور تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/ ا

اردوهای راهیان نور یکی از کارهای فرهنگی ماندگار در حوزه دفاع مقدس است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار