بالگرد امدادی اورژانس 240 بار برای انجام مأموریت به پرواز درآمد

از سال 83 که اورژانس هوایی در مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان راه‌اندازی شد، تا پایان سال گذشته، بالگرد امدادی اورژانس 240 بار برای انجام مأموریت به پرواز درآمد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان  اظهار کرد: از سال 83 که اورژانس هوایی در مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان راه‌اندازی شد، تا پایان سال گذشته، بالگرد امدادی اورژانس 240 بار برای انجام مأموریت به پرواز درآمد که بیشترین موارد در سال‌های 94 و 95 به ترتیب با 58 و 59 انجام مأموریت بوده است.

غفور راستین  افزود: در این مدت 463 بیمار و مصدوم توسط پایگاه هوایی اورژانس اصفهان به بیمارستان منتقل شدند که تعداد مصدومان در سال‌های 94 و 95 برای هر سال 115 مصدوم بود.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در مجموعِ این سال‌ها، بیشترین نوعِ فوریت‌ که منجر به پرواز بالگرد امدادی فوریت‌های پزشکی اصفهان شده است، 147 پرواز برای حوادث رانندگی بود که در کل، 355 مصدوم در این مأموریت‌ها به بیمارستان منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در فوریت‌ِ مربوط به زنان و مادران باردار در این مدت، 17 مأموریت توسط پایگاه اورژانس هوایی اصفهان انجام و 20 نفر ضمن دریافت خدمات درمانی فوریت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل شدند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.