تولید تبلت‌های اندرویدی همچنان ادامه دارد

گوگل هنوز از فروش تبلت‌های اندرویدی ناامید نشده و حذف شدن بخش تبلت‌ها را در سایت اندروید، به گردن باگ انداخت.

بخش تبلت‌ها به سایت اندروید بازگشتبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پیش، سایت اندروید بخش مخصوص به تبلت‌های خود را که در آن به اخبار جدید تبلت‌ها و ویژگی‌های تبلت‌های اندرویدی پرداخته می‌شد، حذف کرد. در نتیجه تبلت‌های آخر اندرویدی هم که این صفحه را در مرورگر خود به عنوان صفحه پیش فرض داشتند، به صفحه اصلی سایت اندروید می‌رفتند. پس از این اتفاقات، شایعات زیادی مبنی بر شکست صنعت تبلت گوگل در مقابل اپل و تولید نشدن تبلت‌های بعدی از اندروید شنیده می‌شد.

در جدیدترین به روزرسانی سایت اندروید، بخش تبلت‌های این سایت به صفحه بازگشته است و همه کاربران متوجه شدند که این شایعات درست نبودند. مسئولان توسعه دهنده اندروید مقصر اصلی این اتفاق را وجود باگ‌ در برنامه نویسی سایت دانسته و اعلام کرده‌اند که این کار به هیچ عنوان عمدی نبوده است.

گوگل همچنین اعلام کرد جدیدترین تبلتی که هوآوی با مدل MediaPad M5 قصد دارد به بازار ارائه کند، می‌تواند با صنعت تبلت اپل تقابلی جدی داشته باشد. ظاهرا صنعت تبلت شرکت گوگل همچنان پایدار است و  باید منتظر مدل‌های بعدی تبلت‎های اندرویدی باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.