قطعه فروشی دو هواپیمای ایرباس ای-۳۸۰ به علت پیدا نشدن مشتری برای آن‌ها

دو فروند هواپیمای عظیم ایرباس سوپرجمبو ای-۳۸۰ که زمانی در خدمت خطوط هوایی سنگاپور بودند قطعه فروشی می‌شوند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، دو فروند هواپیمای ایرباس سوپرجمبو ای-۳۸۰ که زمانی در خدمت خطوط هوایی سنگاپور بودند قطعه فروشی می‌شوند.

قطعه فروش کردن این هواپیما‌ها به دنبال آن صورت می‌گیرد که شرکت لیزینگ مالک این دو هواپیما از یافتن مشتری برای اجاره آن‌ها ناتوان ماند.

گروه سرمایه‌گذاری «دکتر پیترز» روز سه شنبه اعلام کرد به رغم مذاکرات فشرده با چندین شرکت هواپیمایی از جمله بریتیش ایرویز و ایران‌ایر، تلاش‌ها برای یافتن شرکتی که این هواپیما‌ها را اجاره کند ناکام ماند.

بنا به اعلام این شرکت، «بازار هواپیما‌های ایرباس A۳۸۰ در سال‌های اخیر به درستی توسعه نیافته است. برخی ایرلاین‌ها سفارش‌های خود را از ایرباس لغو کرده‌اند در حالی که دیگر شرکت‌های هواپیمایی نیز به دنبال هواپیما‌های کوچک‌تر رفته‌اند.»

قرار است این شرکت ظرف دو سال آینده هواپیما‌های خود را به صورت قطعه قطعه در بازار دست دوم به فروش برساند و از فروش قطعات هر هواپیما هشتاد میلیون دلار درآمد کسب کند. هواپیمای عظیم A۳۸۰ ایرباس بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان است و قادر به حمل ۸۵۰ مسافر است و در زمان معرفی در سال ۲۰۰۷ از آن به عنوان آینده حمل و نقل هوایی یاد شد.

انتهای پیام/

دو هواپیمای ایرباس به دلیل پیدا نشدن مشتری قطعه فروشی می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
تو اين كمبود بليط مخصوصا برا كيش و حجاج به مكه چرا نگرفتن ؟
آخرین اخبار