دعوت برای نمایش وحدت امت اسلام در روز قدس

مجمع نمايندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی، با صدور بیانیه ای از مردم خواست با حضور گسترده و انقلابی شان در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر حماسه ای باشکوه در تاریخ جهان ثبت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ در این بیانیه از مردم استان دعوت شده تا با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس برگ زرین دیگری در کارنامه سراسر درخشان خود ثبت کنند.
متن بیانیه مجمع نمایندگان خراسان جنوبی درمجلس شورای اسلامی بدین شرح است:

با توجه به تحولات منطقه و جریاناتی که در منطقه اتفاق افتاده، برخی مسائل از جمله تسلط رژیم صهیونیستی بر سران و حاکمان برخی از کشور‌های عربی و عربستان به خوبی روشن شده است و این حضور مردم در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و نوکران آن‌ها در منطقه است.

اکنون بیش از هر زمان دیگری نیاز است تا فلسطینیان را در خط مقدم حمایت کنیم و مردم استان همگام با خیل عظیم امت اسلامی، به منظور میثاق مجدد با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، شهیدان گرانقدر و امام شهیدان و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و در حمایت از حقوق از دست رفته ملت بزرگ فلسطین، در روز جهانی قدس به صحنه خواهند آمد و با حضور گسترده، برگ زرین دیگری در کارنامه سراسر درخشان خود به ثبت خواهد رساند.

انتهای پیام/ ط آ

دعوت مجمع نمايندگان خراسان جنوبی از مردم استان در راهپیمایی روز قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار