با صدور پیامی مطرح شد؛

آیت الله علوی گرگانی بر حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس تأکیدکرد

یکی از مراجع تقلید با صدور پیامی ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، گفت: امسال هم همانند گذشته لزوم هوشیاری و بیداری ملت اسلامی احساس می‌شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم ؛ متن پیام آیت الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی که در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس صادر شده به این شرح است:

قال علی علیه السلام :«احسن العدل نصرة المظلوم»

جمعه آخر ماه مبارک رمضان در هر سال یاد آور ندای الهی امام خمینی رحمه الله در حمایت از مظلومین عالم مخصوصا ملت فلسطین است که سرزمین آنها در غصب صهیونیست غاصب قرار دارد. اشغال سرزمینی که جایگاه یکی از مقدس‌ترین مکان‌های عبادی مسلمین است.

ملت همیشه در صحنه ایران همه ساله با حضور خود در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مظلومین عالم مخصوصا ملت فلسطین اعلام داشته است.

امسال هم همانند گذشته لزوم هوشیاری و بیداری ملت اسلامی احساس می‌شود. چرا که آمریکا و اذناب آنها با نقشه‌های شوم خود همانند انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف و کشتار مردم مظلوم غزه و ایجاد اختلاف و تفرقه در جامعه اسلامی سعی در مبارزه با اسلام دارند.

لذا این اینجانب ملت ایران را به حضور در راهپیمایی روز قدس و همدردی با آلام ملت‌های مظلوم جهان مخصوصا ملت فلسطین دعوت کرده و امیدوارم خداوند فرج حقیقی برای ملت‌های مظلوم حاصل کند

انتهای پیام/الف

متن پیام آیت الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی  در آستانه روز جهانی قدس

برچسب ها: سرویس سیاسی ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار