واکنش سایت ای اف سی به از دست رفتن صدرنشینی ایران در آسیا

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، به از دست رفتن جایگاه نخست تیم ملی ایران در آسیا،در تازه ترین رده بندی فیفا، واکنش نشان داد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی انتشار تازه ترین رده بندی تیم های ملی فوتبال جهان،مشخص شد تیم ملی ایران که ماه ها صدرنشین فوتبال آسیا بود،با یک پله سقوط در جایگاه دوم آسیا و 37 جهان قرار گرفته و جای خود را به استرالیا اده است.
سایت ای اف سی در واکنش به این موضوع نوشت؛ استرالیا در جدیدترین رنکینگ فیفا 4 پله صعود کرد تا با سبقت از ایران ، برترین تیم آسیا شود.
موفقیت قابل توجه استرالیایی ها در زمان مناسبی رقم خورد و باعث تقویت روحی این تیم پیش از مسابقات جام جهانی 2018 در روسیه خواهد شد.

ایران با یک پله نزول در رده سی و هفتم جدول رده بندی قرار گرفت و پس از آن کره ی جنوبی نیز پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل هندوراس در ماه گذشته، با چهار صعود خود را به رتبه 57 رساند.

ژاپن با یک پله سقوط به رده 61 رسید، در حالی که رتبه عربستان سعودی در 67 تغییری نداشت، تا در جمع پنج تیم برتر آسیا که هفته آینده مسابقات خود را در جام جهانی روسیه آغاز خواهند کرد،باقی بماند.

در همین حال اردن گام های بسیار بزرگی برداشت و بیشترین صعود را در بین تیم های آسیا داشت، این تیم با هشت پله صعود به رتبه 110 رسید.

رده بندی بعدی فیفا در تاریخ 19 ژوئیه و پس از بازی های جام جهانی منتشر خواهد شد.
انتهای پیام/


استرالیا از ایران سبقت گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۶:۵۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
باز برمیگردیم صدراسیا همه رقیبان حذف میشن ژاپن.استرالیا عربستان کره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
تیم ملی ایران که ماه ها صدرنشین فوتبال آسیا بود" !!! برای اگاهی شماها باید گفته بشه که ایران سالها بود که تیم یکم اسیا بود نه ماها !!!