تخصیص اعتبار برای تامین تجهیزات هنرستان‌ها در خوزستان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان از اختصاص ۲۱ میلیارد ریال برای تامین تجهیزات هنرستان فنی حرفه‌ای و کاردانش استان خبر داد.

جمشید کمایی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: اختصاص مبلغ 21 میلیارد ریالی جهت تامین تجهیزات هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان اختصاص یافت که از این مبلغ، 14 میلیارد ریال جهت تامین تجهیزات 100 هنرستان فنی و حرفه ای و 7 میلیارد ریال جهت تامین تجهیزات 276 هنرستان کار و دانش اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: در راستای کیفیت بخشی و حمایت از فعالیت هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش در خوزستان برنامه ها و طرح های متعددی در استان در حال اجرا است.

کمایی بیان داشت :ارتقای شاخص‌های کیفی تجهیزات این مراکز آموزشی از جمله مهم ترین اقدامات آموزش و پرورش استان در حوزه توسعه آموزش مهارتی است.

کمایی عنوان داد: سال تحصیلی آینده سال ویژه ای برای هنرستان های سراسر استان خواهد بود. اضافه شدن و استقرار پایه دوازدهم و محتوای آموزشی جدید مهم ترین ویژگی‌های سال تحصیلی 98-97 خواهد بود. تجهیزات جدید نیز به نوبت به این هنرستان‌ها تحویل داده خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان گفت:  مهم ترین کارکرد فعالیت های هنرستان ها را ترویج رویکرد مهارت آموزی و حرفه آموزی در بین دانش آموزان است و کمک به فرآیند هدایت تحصیلی دانش آموزان، بسترسازی برای آشنایی دانش آموزان با بازارکار و تربیت دانش آموزانی مهارت ورز از مهم ترین اهداف توسعه کمی و کیفی هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش در خوزستان است.

 انتهای پیام/م

تامین تجهیزات هنرستان ها در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.