اخبار نقل و انتقالاتی پرسپولیس؛

رفیعی در یک قدمی سرخپوشان/ پیشنهاد معاوضه ترابی با بازیکن پرسپولیس

وضعیت جذب سروش رفیعی بازیکن سابق تیم الخور قطر بعد از بازگشت برانکو به تهران مشخص می‌شود.

رفیعی در یک قدمی سرخپوشان/ پیشنهاد معاوضه ترابی با بازیکن پرسپولیسبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرخپوشان پایتخت بعد از جذب شیری، شریفی و تمدید قرارداد با کامیابی نیا هافبک دفاعی خود به دنبال جذب سروش رفیعی و مهدی ترابی هستند تا لیست مدنظر برانکو را برای فصل بعد تکمیل کنند.

برخی از هواداران معترض پرسپولیس که روز گذشته در مقابا وزارت ورزش و جوانان تجمع کرده بودند خواهان جذب رفیعی و ترابی شدند بنابراین مسئولان پرسپولیس همه تلاش خود را برای به خدمت گرفتن این ۲ بازیکن می‌کنند.

یک منبع آگاه و نزدیک به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که گرشاسبی در جریان مذاکره با رفیعی است، اما تا جایی که اطلاع دارم برانکو به رفیعی علاقه دارد و او هم دوست دارد دوباره به پرسپولیس بازگردد به احتمال زیاد تکلیف این بازیکن بعد از بازگشت برانکو به ایران مشخص می‌شود.

باشگاه پرسپولیس به علت محرومیت نقل و انتقالاتی نمی‌تواند با بازیکنان جدید قرارداد ببندد و همین امر باعث تعلل رفیعی برای حضور در این تیم شده است. باشگاه‌های تراکتورسازی و سپاهان هم خواهان رفیعی هستند، اما آن‌ها حاضر نیستند با این بازیکن تا نیم فصل اول لیگ هجدهم قرارداد ببندند و گفته می‌شود تنها باشگاه نساجی مازندران موافقت خود را برای جذب این بازیکن اعلام کرده است.

مهدی ترابی بازیکن سایپا مدنظر برانکو برای فصل بعد است، اما این بازیکن با نارنجی پوشان سایپا قرارداد دارد و سرخپوشان پایتخت برای جذب این بازیکن باید رضایت سایپایی‌ها را جذب کنند.

مسئولان پرسپولیس برای جذب ترابی پیشنهاد معاوضه او با یکی از بازیکنان خود را دادند، اما گفته می‌شود باشگاه سایپا مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرده است.

یکی از مسئولان پرسپولیس درباره وضعیت جذب ترابی گفت: برانکو چند سال است که به دنبال مهدی ترابی است و گرشاسبی هم تلاش خود را می‌کند تا این بازیکن را به خدمت بگیرد، اما تاکنون باشگاه سایپا با انتقال این بازیکن موافقت نکرده است. در حال حاضر لیست بازیکنان ما یک جای خالی دارد که با جذب رفیعی تکمیل می‌شود و برای به خدمت گرفتن ترابی هم مشکلی نداریم چرا که او بازیکن زیر ۲۳ سال محسوب می‌شود.

در روز‌های اخیر جذب بازیکنانی همانند علی کریمی، عارف غلامی، حسین پور امینی و فرجی توسط پرسپولیسی ها مطرح شده است، اما این منبع آگاه اعلام کرد که این بازیکنان در لیست برانکو نیستند و گرشاسبی مطابق با درخواست برانکو، بازیکن به خدمت می‌گیرد و فقط برخی از افراد با نام پرسپولیس بازار گرمی کنند و حضور این بازیکنان در پرسپولیس شایعه‌ای بیش نیست.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت جذب رفیعی و ترابی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۴:۵۷ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
باید نامه جمع آوری کنیم بفرستیم فیفا تا پرسپولیس دیگه هم محروم بشه
آخرین اخبار