برپایی جشنواره کتاب خوانی کتابان در مازندران / اجرای طرح تعویض قرآن‌های نو با فرسوده

سومین جشنواره کتاب خوانی کتابان در چهار گروه سنی شهریور ماه درساری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری اعلام کرد هدف از این جشنواره ارائه درک و دریافتی است که شرکت کننده در تعامل با کتاب پیدا می‌کنند.

تعاملی که به ایده گرفتن برای آفرینش یک اثر خلاق منجر می‌شود. به تمام شرکت کنندگان گواهی شرکت در جشنواره، به راه یافتگان مرحله دوم لوح تقدیر و به نفرات برگزیده هدایای شایسته اهدا خواهد شد.

گروه‌های سنی: ٨ و ٩ سال، ١٠ و ١١ سال، ١٢ تا ١٤ سال، ١٥ تا ١٧ سال داوطلبان می‌بایست با مراجعه به دبیرخانه جشنواره و دریافت کتاب، به شیوه‌هایی نظیر فیلم کوتاه، اسلاید، نقاشی، کاردستی، نقالی، قصه گویی، نمایش خلاق یک نفره و چند نفره و هر شیوه خلاقانه دیگر به ارائه درک و دریافت خود از کتاب مورد نظر بپردازند.
١٠ مرداد ماه آخرین مهلت ارسال آثار است و آیین اختتامیه نیمه نخست شهریور برگزار می‌شود.

سید یوسف موسوی شیخ رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی سوادکوه و سوادکوه شمالی نیز از طرح تعویض قرآن‌های فرسوده خانگی ومساجد که قابلیت خواندن ندارند، خبر داد.

وی گفت: مساجد و موسسات فرهنگی قرآنی و قرآن‌های خانگی در سطح شهرستان می‌توانند با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه نسبت به تعویض قرآن‌های فرسوده خود که قابلیت خواندن ندارند اقدام کنند.

وی افزود: قرآن‌های خریداری شده دارای قطع وزیری به خط عثمان طه است. هزینه‌ای جهت تعویض قرآن‌ها دریافت نخواهد شد و طرح به صورت رایگان درحال اجرا است.
انتهای پیام/آ

برگزاری جشنواره کتابخوانی در مازندران

برچسب ها: وزارت ارشاد ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.