معاون نیروی دریایی ارتش در اردبیل عنوان کرد؛

نصب نماد شهدای نیروی دریایی و واحد شناور جماران در اردبیل

معاون نیروی انسانی نیروی دریایی ارتش از نصب المان و نماد شهدای نیروی دریایی ارتش و واحد شناور جماران در اردبیل خبر داد.

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ناخدایکم رحیم قیطاسوند بعد از ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی گشایش دفتر نمایندگی نیروی دریایی ارتش با معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: نماد شهدای نیروی دریایی ارتش در یکی از میادین ورودی شهر اردبیل نصب خواهد شد.

وی اضافه کرد: این مهم با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای نیروی دریایی و ارج نهادن به ایثارگری جانباز نیروی دریایی ارتش ناخدا صمدی که از فرماندهان افتخار آفرین عملیات خرمشهر و از فرزندان استان اردبیل است، صورت خواهد گرفت.

معاون نیروی انسانی نیروی دریایی ارتش با اشاره به افتخارآفرینی سربازان و سرداران این استان در طول جنگ تحمیلی تاکید کرد که اردبیل با تقدیم سه هزار و ۳۰۰ شهید، ۱۰ هزار جانباز و ایثارگر و نیز پرورش جوانان نخبه و مستعد که هم اکنون جزو افتخارات ارتش می باشد، از استان های پر افتخار کشور است.

وی با اشاره به اقدامات نهایی برای راه اندازی و گشایش دفتر نمایندگی نیروی دریایی ارتش در اردبیل، از حمایت و همکاری استانداری و شهرداری اردبیل تقدیر کرد و یادآور شد: دفتر اردبیل پانزدهمین دفتر نمایندگی نیروی دریایی ارتش در سطح کشور خواهد بود.

قیطاسوند جذب و استخدام جوانان مومن، متعهد و علاقه مند و رسیدگی به امور خانواده های شهدا، جانبازان و بازنشستگان نیروی دریایی ارتش را از مهمترین اهداف و وظایف در تاسیس این دفتر نمایندگی برشمرد.

انتهای پیام/س

سفرمعاون نیروی انسانی نیروی دریایی ارتش به اردبیل

 

برچسب ها: شهدا ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.