جشنواره E3 2018:

معرفی نهایی بازی Spider-Man +تصاویر

شرکت سونی در کنفرانس دیشب خود یک گیم‌پلی از بازی Spider-Man منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در سال 2017 خبرها حاکی از این بود که بازی Spider-Man جدیدی قرار است بر اساس داستان‌های کمیک مارول، برای PS4 ساخته شود و هیچ خبری برای طرفداران بازی‌های رایانه‌ای و کمپانی مارول از این بهتر نبود. حالا کنفرانس دیشب سونی در نمایشگاه E3 و انتشار یک گیم پلی از این بازی، مردم را با داستان و طرز بازی آن بیشتر آشنا کرد.

همانگونه که از داستان‌های مرد عنکبوتی برمی‌آید، قرار است در این بازی هم مرد عنکبوتی با افراد پلید شهر نیویورک مبارزه کند و جلوی کارهای پلید آن‌ها را بگیرد. در ابتدای این گیم‌پلی دیده می‌شود که مرد عنکبوتی با تارهای خود از میان ساختمان‌های بلند شهر نیویورک حرکت می‌کند و حرکات آکروباتیک انجام می‌دهد. در ابتدای بازی قرار است مرد عنکبوتی با دزدانی که از زندان بزرگی در نیویورک فرار کرده‌اند، مبارزه کند و جلوی فرار آن‌ها و کارهای بدشان را بگیرد. این مراحل در تمام طول بازی تکرار می‌شود. گیمرها باید برای مبارزه با افراد شرور از حرکات آکروباتیک استفاده کنند و با تار زدن به دزدان آن‌ها را گیر بیندازند.

گفته می‌شود بازی Spider-Man در تاریخ 7 سپتامبر (16 خرداد) برای کنسول PS4 منتشر شود. کاربرانی که این بازی را سفارش دهند، به محض انتشار می‌توانند به لباس آهنی مرد عنکبوتی دسترسی داشته باشند.

معرفی بهتر بازی مرد عنکبوتی +تصاویر

معرفی بهتر بازی مرد عنکبوتی +تصاویر

معرفی بهتر بازی مرد عنکبوتی +تصاویر

معرفی بهتر بازی مرد عنکبوتی +تصاویر

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۷ تير ۱۴۰۰
سلام ببخشید میشه بگید این بازیو از کجا دانلود میکنید؟؟
آخرین اخبار