رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی مطرح کرد؛

خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی افزایش می‌یابد

قادری‌فر با اشاره به خدمات شبکه آزمایشگاهی گفت: بسته های جدیدی از خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی ارائه خواهند شد.

به گزارش  حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اسماعیل قادری‌فر رییس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به افزایش خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی در سال جاری، گفت: به تدریج بسته‌های جدیدتری از خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی در قالب باشگاه مشتریان، مخاطبان و اعضای این شبکه ارائه خواهد شد.

وی افزود: در یک سال منتهی به اردیبهشت ماه سال ۹۷، حدود ۸۸ هزار کاربر از پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی بازدید کردند. بازدید و استفاده کاربران نسبت به مدت مشابه در یک سال گذشته افزایش یافته است.

به گفته قادری‌فر، ۴۶ درصد از کاربران پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی در این مدت، کاربران جدید بوده اند که آماری بسیار قابل توجه است.

وی همچنین تصریح کرد: طی این مدت، پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی به طور متوسط در ماه ۷ هزار و ۶۰۰ کاربر فعال داشته است که این تعداد به طور متوسط روزانه ۴۳۸ کاربر از پایگاه استفاده کرده اند.

رییس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی ادامه داد: طی ۶ ماه منتهی به اردیبهشت ماه ۹۷ خروجی بانک‌های اطلاعاتی شبکه آزمایشگاهی در حدود ۲۵ هزار بازدید شده است، بر اساس این گزارش، صفحه اطلاعات آزمایشگاه ها، ۹ هزار و ۶۶۹ بار، صفحه اطلاعات تجهیزات ۷ هزار و ۲۵۹ بار و صفحه خدمات آزمایشگاه‌ها ۷ هزار و ۳۵۱ بار بازدید شده است.

قادری‌فر در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در یک سال منتهی به اردیبهشت ماه ۹۷ پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی در ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار بار در نتایج جستجوی کاربران در موتور‌های جست و جو نمایش داده شده است.

وی همچنین به راه اندازی و ایجاد یک پلتفرم خصوصی برای ارائه خدمات شبکه آزمایشگاهی اشاره کرد و گفت: در قالب این پلتفرم و با مشارکت جدی‌تر آزمایشگاه‌های عضو شبکه و نیز با تداوم حمایت حاکمیتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به زودی شاهد ارتقای کیفیت و کمیت خدمات شبکه به جامعه علمی کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/

پلتفرم خصوصی برای ارائه خدمات شبکه آزمایشگاهی بوجود آمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار