دور دنیا با نوآوران؛

از تضمین سلامت بدن با قلم تا گوشواره‌ای که ضربان قلبتان را اندازه گیری می‌کند

مخترعان در سراسر جهان موفق به ساخت اختراعاتی شده‌اند که به آسان شدن زندگی انسان‌ها کمک می‌کند.

از قلمی که سلامت بدن شما را تضمین می‌کند تا گوشواره‌ای برای اندازه گیری ضربان قلببه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اختراعات مخترعان در سراسر جهان است که سبب آسان شدن زندگی و باز شدن دریچه های جدیدی از علم و فناوری در برابر هر یک از افراد می‌شود که در این بسته خبری بنا داریم به معرفی برخی از این اختراعات مخترعان در سراسر جهان بپردازیم.

 قلمی که بدن را هوشمندانه بررسی می‌کند

همه ما از تاثیر بسیار مثبت ویتامین‌ها و مواد معدنی در سلامت بدن خود با خبر هستیم و اگر مقدار این ویتامین‌ها در بدن کم و زیاد شود شاید اتفاقات ناگواری مانند بیماری‌های مختلف در بدن ما رخ دهد به همین منظور همواره باید میزان این ویتامین‌ها را در بدن خود بررسی کنیم.

به تازگی مخترعان برای انجام این کار قلم هوشمندی را طراحی کرده‌اند که قادر است ویتامین و مواد معدنی بدن را اندازه‌گیری کند و میزان کم و زیاد بودن آنها را مشخص کند.

این قلم هوشمند به تلفن همراه متصل می‌شود و از همین راه سلامت بدن را اندازه‌گیری می‌کند.

این قلم با بهره‌گیری از تکنولوژی پزشکی طب سوزنی کار می‌کند و از همین راه بدن را مورد بررسی قرار می‌دهد.

میزی برای خوش اندام شدن

محققان میزی را طراحی کرده‌اند که به افراد اعلام می‌کند که چه زمانی هنگام نشستن است و چه زمانی هنگام ایستادن؛ این نرم‌افزاری که بر روی میز متصل می‌شود وضعیت مطلوب نشستن را مشخص می‌کند و از همین رو سبب کاهش وزن می‌شود.

گوشواره هوشمند طراحی شد

همه ما با اشکال مختلف گوشواره‌ها در جهان آشنا هستیم اما به تازگی محققان موفق به ساخت گوشواره‌ای شد‌ه‌اند که به صورت هوشمند ضربان قلب،‌کالری و انواع فعالیت‌های بدنی را اندازه‌گیری می‌کند.

این گوشواره هنگامی که بر روی گوش قرار می‌گیرد به دلیل تماس مکرر با پوست بدن می‌تواند به اطلاعات مورد نظر خود دست یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار