تشدید کنترل و نظارت بر نرخ کالاهای مورد نیاز در بازار

معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: کنترل و نظارت بر نرخ کالاهای مورد نیاز مردم در بازار به طور مستمر انجام می شود.

بهمن حسین‌زاده ،معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استاندار اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  اظهار داشت: تامین اقلام مورد نیاز و اساسی مردم از مهمترین اولویت‌ها در استان برای جلب رضایتمندی و تامین رفاه و آسایش مردم به شمار می‌رود و در این زمینه تمامی دستگاه‌های مربوطه باید به نحوی شایسته و مناسب به رسالت‌های خود عمل کنند.

وی از کنترل مستمر نرخ کالاهای مورد نیاز مردم در بازار خبر داد و گفت: مردم در این زمینه هیچ نگرانی و دغدغه‌ای نداشته باشند چرا که اجازه هیچ گونه افزایش قیمت بدون ضوابط و خودسرانه‌ای را در سطح بازار نخواهیم داد و در این زمینه نظارت‌های لازم توسط دستگاه‌های مختلف انجام می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استاندار اردبیل بیان کرد: در راستای نظارت بر بازار تیمی متشکل از بازرسان صنعت، معدن و تجارت استان و تعزیرات حکومتی تشکیل شده و فعالیت‌های اصناف مختلف در سطح بازار را رصد می‌کنند.

حسین‌زاده با اشاره به اقدامات سازمان جهاد کشاورزی مبنی بر تامین و ذخیره‌سازی اقلام مورد نیاز مردم تصریح کرد: در این زمینه اقدامات خوبی توسط این سازمان برای ذخیره‌سازی گوشت قرمز، گوشت مرغ و برخی اقلام مورد نیاز مردم انجام شده و مشکلی در تامین این اقلام نداشته‌ایم.

انتهای پیام/ع

ذخیره‌سازی اقلام مورد نیاز مردم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.