رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از ثبت بیش از 53 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی در استان اردبیل خبر داد.

سید حامد عاملی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: در مدت زمان اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 97 که همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز شروع گردیده ، 53  هزار و 90 مورد بازرسی به ثبت رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: در طول اجرای طرح نظارتی 539 مورد گزارش مردمی از تخلفات بازار استان اردبیل که از طریق سامانه ارتباطی 124 به ثبت رسیده مورد بررسی قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: در پی تماس با سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت،معدن و تجارت استان، بازرسان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل گزارش مراجعه کرده و تخلفات صنفی را بررسی می‌کنند.

عاملی افزود: از تعداد گزارش مردمی ذکر شده 194 مورد متخلف شناخته شده و 345 مورد نیز فاقد تخلف شناسایی شده است.

وی گفت: در پی بازرسی‌ها، تعداد یک هزار و 202 پرونده به ارزش 4 میلیارد و 443 میلیون و 92 هزار و 685 ریال پس از تکمیل جهت طی مراحل قانونی و رسیدگی، به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با بیان اینکه بازرسی‌ها به صورت دوره‌ای همچنان تداوم دارد، اضافه کرد: انتظار می‌رود شهروندان نیز در صورت مشاهده تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت فروش بر روی کالا، عدم صدور فاکتور و ... مراتب را از طریق سامانه ارتیاطی 124 در اردبیل و شهرستان های تابعه اطلاع دهند تا در سریعترین زمان ممکن رسیدگی شود.

انتهای پیام/ح

ثبت 539 مورد گزارش مردمی از تخلفات بازار استان اردبیل

برچسب ها: بازرسی ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.