تقویت نقش سازمان‌های مردم نهاد در مبارزه با اعتیاد

استاندار خراسان رضوی گفت: نقش سازمان‌های مردم نهاد در تعمیق مبارزه موثر با پدیده اعتیاد مهم و محور عمل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان است.

تقویت نقش سازمان‌های مردم نهاد در مبارزه با اعتیاد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی رضا رشیدیان افزود:این تشکل‌های مردمی در تعمیق بخشیدن به اقدامات و تحرکات این حوزه اعم از اقدامات فرهنگی مقابله‌ای یا پیشگیرانه ودرمانی نقش موثری دارند.

وی با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: این هفته فرصتی است تا گزارش اقدامات انجام شده در این حوزه به مردم ارائه شود و در این راستا تمامی دستگاه‌ها باید از این ظرفیت و زمان برای اطلاع رسانی عملکرد خود در این بخش استفاده کنند.

استاندار خراسان رضوی گفت: فرمانداران و مسئولان دستگاه‌های مرتبط باید در این زمان از ظرفیت‌های رسانه‌ها، صدا و سیما، نماز جمعه، نشست‌ها و جلسات پرسش و پاسخ در محلات و مناطق مختلف بهره گرفته و همراهی مردم را قوت بخشند.

رشیدیان درباره موضوع بهبود یافتگان مواد مخدر افزود: جامعه پذیر شدن و اشتغال این جمعیت از اهمیت زیادی برای بازگشت صحیح آنان به جامعه و عدم گرایش دوباره به مصرف مواد است که با کمک و ورود بخش خصوصی می‌توان اقدامات موثری در این حوزه انجام داد.

انتهای پیام//ف. ن
 



حمایت و تقویت نقش سازمان‌های مردم نهاد، در مبارزه موثر با پدیده اعتیاد محور عمل است

برچسب ها: استاندار ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.