راه اندازی پارک ویژه کودک در بازداشتگاه کرمان

پارک ویژه کودکان و ایستگاه آشنایی مددجویان باقانون صبح امروز با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان در بازداشتگاه کرمان راه اندازی شد.

راه اندازی پارک ویژه کودکان و ایستگاه آشنایی مددجویان باقانون در بازداشتگاه کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ صبح امروز در راستای سیاست های عالی دستگاه قضایی مبنی بر رفع مشکلات قضایی مددجویان موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان از بازداشتگاه موقت کرمان بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید، موحد نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان ضمن حضور در بازداشتگاه موقت از کلیه قسمت های مجموعه بازدید و با تعدادی از مددجویان به صورت چهره به چهره ملاقات و در جریان مشکلات مطرح شده قضایی توسط آنان قرار گرفتند.

رئیس بازداشتگاه موقت کرمان در حاشیه این بازید ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بازداشتگاه کرمان گفت:در راستای حفظ حقوق شهروندی پارک ویژه کودکان خانواده های زندانیان که برای ملاقات به بازداشتگاه مراجعه می کنند و همچنین ایستگاه آشنایی مددجویان باقانون در بازداشتگاه موقت کرمان راه اندازی شده است.

مهدی ولی اختیار آبادی در ادامه با اشاره به اینکه زندانیان می توانند به صورت روزانه با خانواده هایشان ملاقات داشته باشند،افزود:در جهت رعایت حال افراد مسنی که برای ملاقات بازندانیان به بازداشتگاه مراجعه می نمایند چند دستگاه ولیچر قرار داده ایم .

وی به راه اندازی شورای حل اختلاف شماره 33 ویژه بازداشتگاه کرمان اشاره کرد و گفت:در سال گذشته 365پرونده وارد این شورا شده است که با تخفیف 70میلیارد ریالی که از شاکیان اخذ شد تعداد 216زندانی از بازداشتگاه کرمان آزاد و به آغوش گرم خانوادهایشان بازگشتند.

ولی اختیارآبادی یکی دیگر از اقدامات خوب بازداشتگاه موقت کرمان را برگزاری کلاس های (NA)ویژه افراد معتاد اعلام کرد وگفت:طی ماه اخیر برای 180نفر جشن پاکی و رهایی از اعتیاد گرفته شده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار