رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی؛

۳۸ فقره پروانه بهره برداری صنعتی از ابتدای سال ۹۷ صادر شده است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: طی دوماهه اول سال ۹۷, ۳۸ فقره پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری ۶۸۱۸ میلیارد ریال و اشتغال ۱۰۳۰ نفر در استان صادر شده است.

۳۸ فقره پروانه بهره برداری صنعتی از ابتدای سال ۹۷ صادر شده استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، راضیه علیرضایی افزود: در بین پروانه‌های صادره در ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال جاری در استان، بخش ساخت فلزات اساسی با اختصاص 5833 میلیارد ریال  بیشترین سهم را در بین صنایع داشته است.

وی با بیان اینکه در این مدت، استان در میزان سرمایه گذاری پروانه‌های بهره برداری، رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است، گفت: پروانه‌های بهره برداری صادر شده در استان در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد، 31 درصد، میزان سرمایه گذاری 3796 درصد و از نظر میزان اشتغال 506 درصد رشد داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی با 5607 واحد صنعتی فعال و سرمایه گذاری بالغ بر 158947 میلیارد ریال و اشتغال حدود 188 هزار نفر از نظر تعداد و اشتغال پس از استان‌های تهران و اصفهان رتبه سوم و از حیث سرمایه گذاری در جایگاه پنجم (بعد از استان‌های اصفهان، تهران، خوزستان، مرکزی) قرار گرفته است.

علیرضایی افزود: در حال حاضر 7 درصد تعداد واحدها، 6 درصد سرمایه گذاری کل کشور و 8 درصد اشتغال صنعتی کشور مربوط به استان خراسان رضوی می‌باشد.

انتهای پیام// ف. ح
برچسب ها: اشتغال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.