مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران:

آماده‌سازی تهران برای بزرگترین عید مسلمانان/ نورافشانی 12 میدان اصلی شهر در شب عید سعید فطر

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: در شب عید فطر در 12 میدان اصلی شهر تهران برنامه نورافشانی اجرا می شود.

فضاسازی تهران برای بزرگترین عید مسلمانان/ نورافشانی 12 میدان اصلی تهران در شب عید سعید فطربه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برزین ضرغامی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، در آستانه عید سعید فطر از آذین بندی شهر خبرداد و اظهار کرد: نورافشانی و اکران تبلیغات فرهنگی از جمله اقدامات سازمان زیباسازی در روز عید سعید فطر است.

وی افزود: با توجه اینکه عید سعید فطر عید کمک و دستگیری، عید خانواده، عید وحدت، عید نشاط و ... است، طرح‌های گرافیکی با مضامینی راجع به کمک به مستمندان، وحدت، شادی و نشاط، خانواده و ... بر روی بیش از 300 سازه فرهنگی سازمان زیباسازی و 500 سازه مناطق 22 گانه شهر تهران اکران شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران بیان کرد: این طرح‌های فرهنگی در ایستگاه‌های مترو هم به تصویر در می‌آیند و در کنار آن محوطه و مسیرهای منتهی به مصلای حضرت امام (ره)، محل برگزاری نماز عید فطر، نیز با تصاویر زیبا و جملات مناسب فضاسازی می‌شود.

ضرغامی با اشاره به نور افشانی 12 میدان اصلی شهر در شب عید فطر، گفت: علاوه بر این در مبادی ورودی شهر تهران المان نوری با عنوان "هفت ماه" جانمایی شده است.

وی گفت: نورافشانی شهر تهران در میادین آزادی، انقلاب، هفت تیر، امام حسین (علیه السلام)، نماز، راه آهن، نازی آباد، فردوسی، تجریش، هفت حوض، شهید طهرانی مقدم و قزوین اجرا می شود.

انتهای پیام/

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
همون گل و شيريني بهتره
آخرین اخبار