وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

افتتاح ترمینال جدید برای فرودگاه مسافربری گرگان

وزیر راه و شهر سازی گفت:ترمینال جدید برای فرودگاه مسافربری گرگان که در حال حاضر ۸۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، درسال‌جاری افتتاح می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس آخوندی صبح امروز در بدو ورود به استان گلستان پس از بازدید از پروژه‌های فرودگاه گرگان در گفتگو با خبرنگاران ا‌ظهار داشت: در آستانه عید سعید فطر افتخار داریم که عید فطر را در خدمت مردم استان گلستان باشیم.

وی تصریح کرد: امروز بازیدی از طرح‌های فرودگاه داریم و استان گلستان یکی از استان‌های مقاصد گردشگری است و توسعه هوایی آن حائز اهمیت است و در سال‌های گذشته برنامه‌های مهمی در این فرودگاه اجرا شده است.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: در راستای توسعه فرودگاه‌های استان گلستان می‌توان به این مهم اذعان داشت که فرودگاه گرگان قابلیت توسعه برای حمل و نقل ۲.۵ میلیون مسافر را دارد.

آخوندی به افتتاح ترمینال جدید مسافربری فرودگاه گرگان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه ۸۹ درصد این طرح فرودگاه پیشرفت فیزیکی داشته و درسال‌جاری افتتاح می‌شود.

وی یادآور شد: امروز از تجهیزات مدرن هوایی فرودگاه بازدید کردیم و سیستم نورپرداز خوبی نصب شده که می‌تواند کلاس فرودگاه را به پرواز سنگین افزایش دهد و هواپیما‌های مختلف امکان پرواز و نشست را در این فرودگاه داشته باشند.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: براساس آمار‌ها ۹۰ پرواز در هفته در فرودگاه گرگان داریم و این فرودگاه رشد خوبی داشته و فرودگاه کلاله را نیز فعال کردیم و تلاش می‌کنیم امکانات بیشتری را در استان عرضه کنیم.

آخوندی گفت: در ادامه سفر به استان گلستان از بخش راه و راه‌آهن استان گلستان بازدید در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/پ

 سفر وزیر راه و شهرسازی به گرگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.