جزئیات جدیدی از عنوان The Elder Scrolls Blades منتشر شد

سازندگان عنوان The Elder Scrolls Blades خبر از عدم وجود ویژگی جهان باز در این بازی می‌دهند.

جزئیات جدیدی از عنوان The Elder Scrolls Blades منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جشنواره E3 امسال نیز با تمام نقاط ضعف و قوتش به پایان رسید و عناوین بسیار زیادی در طی 3 روز برگزاری این جشنواره معرفی شدند. طبق روال طبیعی، بعضی از عناوین بیشتر مورد اقبال کاربران قرار گرفتند و برخی عناوین نیز توجه خاصی جلب نکردند.

اما در این بین شرکت بتزدا توانست هیجان خاصی برای عناوین ساخته شده خود ایجاد کند. یکی از این عناوین که بسیار نیز مورد انتظار کاربران واقع شد، سری The Elder Scrolls بود که دو نسخه VI و Blades آن معرفی شد.

نسخه Blades سری The Elder Scrolls طبق آن چیزی که در کنفرانس بتزدا دیدیم، یک عنوان RPG است که مخصوص گوشی‌های هوشمند عرضه و پلتفرم‌های مقصد آن سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس خواهد بود.

اما به تازگی جزئیات جدیدی از عنوان The Elder Scrolls Blades منتشر شده است که جالب توجه است. بر اساس گفته سازندگان، گویا این بازی در ابتدای عرضه فاقد یک جهان باز یا Open World خواهد بود، این خبر ممکن است طرفداران را ناراحت کند، اما سازندگان بازی قول افزودن یک جهان باز در آپدیت‌های بعدی را داده‌اند.

با این تفاسیر می‌توان انتظار داشت که عنوان The Elder Scrolls Blades در ابتدای عرضه دارای بخش داستانی باشد که این نیز خبری هیجان انگیز برای طرفداران محسوب می‌شود.

گفتنی است؛ هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه عنوان The Elder Scrolls Blades مشخص نشده است اما بازه زمانی سه ماهه پاییز 2018 بستر تاریخی عرضه این محصول خواهد بود.

▐آیا عنوان Red Dead Redemption 2 مجددا با تاخیر مواجه خواهد شد؟

بیشتر بخوانید:

بیشتر بخوانید: اپل iOS 12 را معرفی کرد؛ ویژگی‌های جدید این سیستم عامل را ببینید

بیشتر بخوانید: کدام دستگاه‌ها از iOS 12 پشتیبانی می‌کنند؟

بیشتر بخوانید: شرکت HTC به روند نزولی خود ادامه می‌دهد؛ کاهش درآمد ۴۶ درصدی نسبت به سال گذشته

بیشتر بخوانید: اولین خودروها با پلاک دیجیتالی در کالیفرنیا

بیشتر بخوانید: اجازه اپل به توسعه دهندگان برای ارائه نسخه آزمایشی نرم‌افزارهای پولی اپ‌استور

بیشتر بخوانید: ایرپادهای اپل در iOS 12 ابزار افراد کم‌شنوا می‌شود

انتهای پیام/

▐ عنوان The Elder Scrolls Blades در ابتدای عرضه به جهان باز مجهز نیست!▌ 

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار